Praca w Centrum Janki
- Doradca klienta w sklepie Lovisa.Oferujemy
Lovisa to firma zajmująca się sprzedażą modnej biżuterii w atrakcyjnej cenie.
Lovisa jest międzynarodową i szybko rozwijającą się marką.
Poznaj nas na careers.lovisa.com/plOferujemy:
- Wysokiej jakości szkolenie z obsługi klienta i znajomości produktu
- Profesjonalne szkolenie z piercingu
- Wsparcie Kierownika Sklepu oraz Kierownika Regionalnego w codziennej pracy
- Możliwość awansu na stanowiska kierownicze
- Coaching Leader dla członków zespołu pracujących w niepełnym wymiarze godzin
- Program nagród za polecenie pracownika
- Wspólpracę z modnym i nowoczesnym klientem
- Współpracę z młodym i energicznym zespołem
- Łatwy sprzedażowo produkt
- Rabat na naszą biżuterię
Opis stanowiska:
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
- Wykonywanie usługi piercingu
- Uzupełnianie sprzedanego produktu
- Zarządzanie kasą
- Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
- Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
- Bądź sobą! Baw się dobrze!
O Tobie:
- Chęć do aktywnej obsługi klientów
- Motywacja i dążenie do osiągania doskonałych wyników sprzedażowych
- Znajomość najnowszych trendów
- Duża otwartość w bezpośrednim kontakcie z klientem
Prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez link: https://careers.lovisa.com/pl/jobs/3670974-doradca-klienta-niepelny-etat?promotion=942807-trackable-share-link-ch-janki
- Lokal: BOBOQ FRESHStanowisko: kasjer/sprzedawca
Gdzie: CH Janki
Lokal: BOBOQ FRESH
Stanowisko: kasjer/sprzedawca
Umowa zlecenieStawka godzinowa brutto: 27,70 zł
Czas dojazdu wliczany w czas pracy !!!Wynagrodzenie: godzinowe + premia utargowa
Tryb wypłaty: miesięczny
Tryb pracy: weekendowy (piątek, sobota, niedziela handlowa), elastyczny czas pracyNasze wymagania:
- ukończony 18 rok życia
- ważna legitymacja szkolna lub studencka
- książeczka sanitarno epidemiologicznaProsimy o składanie CV mailowo: warszawa.janki@boboq.eu
- Doradcy Klienta w KAKADU ZOO!Poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta w sklepie zoologicznym
Zadania:
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami Marki
- przyjmowanie dostaw
- kompleksowa opieka nad zwierzętami
- dbanie o czystość sklepu
- troska o estetykę i standard ekspozycji produktów
Wymagania:
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- zaangażowanie i chęć rozwoju
- pozytywne nastawienie i otwartość na pozyskiwanie wiedzy specjalistycznej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- sympatia i szacunek do zwierząt
- doświadczenie na oferowanym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- pełnoletność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- zniżkę na cały asortyment dostępny w naszych sklepach
- atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
- wynagrodzenie w przedziale
- szkolenie, które wprowadzi Cię w świat KAKADU
- ambitne zadania i możliwość awansu
- przyjazną atmosferę i wsparcie Zespołu
CV prosimy wysłać poprzez formularz aplikacyjny https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f6c26ec0af5b4078b127dcb2b9a1375a
Zapraszamy również na naszą strony karier https://kariera.kakadu.pl/oferty-pracy/
- DORADCA KLIENTAOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż, fachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę OCHNIK, przygotowanie dokumentów sprzedażowych oraz dbanie o wygląd i wystrój salonu.
Nr referencyjny: DK/WACJ/202402
W Y M A G A N I A :
⎯ wysoka motywacja i zaangażowanie w pracę
⎯ otwartość na szybkie zdobywanie wiedzy
⎯ życzliwość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
⎯ umiejętność pracy w zespole
⎯ sumienność, uczciwość
⎯ gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
⎯ znajomość podstaw obsługi komputera (MS Office)
⎯ doświadczenie w handlu i znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
będą dodatkowym atutem
O F E R U J E M Y :
⎯ umowę o pracę na pełen etat
⎯ motywacyjny system wynagrodzeń
⎯ możliwość rozwoju w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz zasad ekspozycji
⎯ dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej
⎯ zniżki pracownicze
⎯ pakiet świadczeń socjalnych
⎯ możliwość przystąpienia do programu MultiSport, Enelmed
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz przyłączyć się do naszego zespołu wyślij swoje CV ze zdjęciem w formie plików DOC lub PDF nie przekraczających 250 KB na adres mailowy rekrutacja5@ochnik.pl wpisując w tytule nr referencyjny danego ogłoszenia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. - DORADCA KLIENTA - DEKORATOROsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż, fachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę OCHNIK, przygotowanie dokumentów sprzedażowych oraz dbanie o wygląd i wystrój salonu.
Nr referencyjny: DKD/WACJ/202402
W Y M A G A N I A :
⎯ wysoka motywacja i zaangażowanie w pracę
⎯ umiejętność pracy w zespole
⎯ poczucie estetyki
⎯ sumienność, uczciwość
⎯ gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
⎯ znajomość podstaw obsługi komputera (MS Office)
O F E R U J E M Y :
⎯ umowę o pracę na pełen etat
⎯ motywacyjny system wynagrodzeń
⎯ możliwość rozwoju w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz zasad ekspozycji
⎯ dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej
⎯ zniżki pracownicze
⎯ pakiet świadczeń socjalnych
⎯ możliwość przystąpienia do programu MultiSport, Enelmed
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz przyłączyć się do naszego zespołu wyślij swoje CV ze zdjęciem w formie plików DOC lub PDF nie przekraczających 250 KB na adres mailowy rekrutacja5@ochnik.pl wpisując w tytule nr referencyjny danego ogłoszenia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. - BY DZIUBEKA - BIŻUTERIA MODOWAzaprasza do pracy w sklepie firmowym.Dołącz do naszego zespołu jako sprzedawca w sklepie firmowym By Dziubeka-Janki
Jeżeli:
· interesujesz się modą i biżuterią,
· masz w sobie dużo energii,
· potrafisz zapewnić wysoki poziom obsługi klienta,
· cechuje Cię otwartość i szczerość w kontaktach z innymi,
· potrafisz ustalać priorytety,
· łatwo nawiązujesz kontakty międzyludzkie,
· posiadasz umiejętności ładnej prezentacji produktów,
· posiadasz minimum średnie wykształcenie.Twoją rolą będzie:
· profesjonalna obsługa Klientów,
· obsługa reklamacji i zwrotów,
· ekspozycja biżuteriiProsimy o kontakt pod adresem: gemini@bydziubeka.pl
- Doradcy Wizerunku – Sprzedawcy w CH JANKI - PRACA OD ZARAZPAWO to POLSKA marka z ponad 30 letnią tradycją. Z pasją kreujemy wizerunek nowoczesnego mężczyzny.
Twój zakres obowiązków:
- Rozpoznawanie potrzeb klienta,
- Tworzenie stylizacji
- Aktywna sprzedaż i budowanie trwałych relacji z klientem
- Dbanie o wystrój salonu, zgodnie ze standardami i wytycznymi VM
Oczekujemy:
- POZYTYWNEGO NASTAWIENIA
- Zorientowania na cel
- Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
- Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem
- Doświadczenia w handlu i bezpośredniej obsłudze klienta - MILE WIDZIANE
- ZAANGAŻOWANIA I CHĘCI DO PRACY
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem motywacyjnym
- Możliwość rozwoju z zakresu stylizacji oraz mody
- Możliwość uzyskania certyfikatu Doradcy Wizerunku
- Dla osób chętnych, możliwość rozwoju w zakresie prowadzenia social media
- Regularny Feedback i BIEŻĄCE WSPARCIE
- Rabaty pracownicze
Prosimy wysłać CV na adres: rekrutacja@pawo.pl
- KAZAR - doradca klientaJuż teraz zacznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!
SZACUNEK, UCZCIWOŚĆ, DOSKONAŁOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I PASJA to wartości, które są Ci bliskie?
Już teraz zacznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!
Od ponad 30 lat budujemy firmę, w której butach chodzą już miliony Polaków. Nasze salony zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce oraz na Węgrzech.
Twój zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o najwyższe standardy
- Utrzymywanie kluczowych wskaźników sprzedaży na wymaganym poziomie
- Przyjmowanie dostaw oraz przygotowywanie wysyłek produktów między salonami
- Branie udziału w inwentaryzacjach salonu
- Dbanie o estetyczny wygląd salonu
- Dbanie o ekspozycję produktów we współpracy z Działem VM
Nasze wymagania:
- Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
- Posiadasz pierwsze doświadczenie w sprzedaży (mile widziane)
- Odznaczasz się wysokim poziomem kultury osobistej
- Wyróżniasz się otwartością w nawiązywaniu kontaktów
- Praca w grupie sprawia Ci przyjemność
- Chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży modowej
To oferujemy:
- Umowa o pracę
- Umowa zlecenie na okresie próbnym
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premie za realizację planów sprzedażowych
- Realna ścieżka kariery
- Szkolenia
- Służbowa odzież i obuwie
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na produkty marki Kazar
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Program Kafeteryjny
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Spotkania integracyjne
- Praca w Zespole wyjątkowych ludzi, którzy kochają to co robią.
https://kazar.elevato.net/pl/sprzedawca,ja,74?source=8817
- Team Leader Sklepu eobuwie.pl | MODIVOGrupa MODIVO, właściciel sklepów eobuwie.pl to obecnie jeden z największych graczy na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Kierujemy się innowacyjną strategią omnichannel, która łączy świat offline z online.
Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzalnie – interaktywnymi garderobami. Unikatowy koncept łączy ze sobą w nowatorski sposób salę sprzedaży oraz przestrzeń magazynową.
Oprócz technologii istotną siłą MODIVO są ludzie. To dzięki nim tak prężnie się rozwijamy i zdobywamy kolejne rynki. Otwarte, życzliwe i pomocne – takie są nasze zespoły w sklepach stacjonarnych.
Dołącz do nas i #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie.
Czym będziesz się zajmować?
- Aktywną obsługą i wsparciem naszych klientów - doradztwem i przedstawieniem naszego unikalnego konceptu omnichannel, pomocą w zakupach na tablecie, czy w skorzystaniu z interaktywnych przymierzalni
- Wsparciem sprzedawców w bardziej wymagających sytuacjach rozwiązywanie nieprawidłowości i sporów oraz pracowników magazynowych w realizacji zamówień
- Planowaniem dnia pracy zgodnie ze standardami – otwarcie/zamykanie sklepu, podział zadań, ustalanie zastępstw pracowników w przypadku zmian grafikowych, rozliczenia kasowe, analiza wyników sprzedaży i realizacji celów, weryfikacją dokumentacji logistycznej, kontrolą stanów magazynowych,
- Kontaktem z innymi działami wspierającymi (magazyn główny, transport, alokacja marketing, reklamacje, zwroty, BOK, administracja)
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie technologii na sklepie i magazynie
- Wdrażaniem w pracę nowych pracowników
- Utrzymaniem ładu i porządku na sali sprzedaży i magazynie
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Komunikatywności, otwartości i łatwości w nawiązywaniu relacji - czyli tego co ważne w kontakcie z klientem
- Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu oraz efektywnego działania w wielozadaniowym środowisku pracy, bo u nas nie ma miejsca na nudę
- Minimum półrocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Sprzedawcy lub Pracownika Magazynowego
- Doświadczenia w prowadzeniu zmiany w sklepie oraz uczestnictwa lub współuczestnictwa w otwarciu/zamykaniu sklepu
- Podstawowej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizowania wyników
- Umiejętności delegowania, egzekwowania, prioretetyzacji zadań oraz przekazywania feedbacku
- Wysokiej kultury osobistej oraz dojrzałości biznesowej
- Odpowiedzialności oraz umiejętności wyjścia z inicjatywą w ramach wprowadzania usprawnień na sali sprzedaży
- Umiejętności przekazywania wiedzy i sprawnej komunikacji
Dodatkowym atutem będzie, jeśli:
- Znasz i płynnie poruszasz się po systemach magazynowych i logistycznych
Co możemy zaoferować?
- Rozwój - nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, dodatkowo otrzymasz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe
- Atrakcyjne zniżki na zakupy w MODIVO, eobuwie.pl i CCC
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia
- Atrakcyjny finansowo program poleceń pracowniczych
- Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników
- Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody
CV wyślij tutaj: https://praca.modivo.pl/team-leader-sklepu-eobuwie-pl-modivo-centrum-janki
- Sprzedawca eobuwie.pl | MODIVOGrupa MODIVO, właściciel sklepów eobuwie.pl to obecnie jeden z największych graczy na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Kierujemy się innowacyjną strategią omnichannel, która łączy świat offline z online.
Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzalnie – interaktywnymi garderobami. Unikatowy koncept łączy ze sobą w nowatorski sposób salę sprzedaży oraz przestrzeń magazynową.
Oprócz technologii istotną siłą MODIVO są ludzie. To dzięki nim tak prężnie się rozwijamy i zdobywamy kolejne rynki. Otwarte, życzliwe i pomocne – takie są nasze zespoły w sklepach stacjonarnych.
Dołącz do nas i #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie.
Czym będziesz się zajmować?
- Aktywną obsługą naszych klientów - rozmowa z ludźmi to nasza codzienność
- Wsparciem klienta - doradztwem i przedstawieniem naszego unikalnego konceptu omnichannel, pomocą w zakupach na tablecie, czy w skorzystaniu z interaktywnych przymierzalni
- Realizacją zadań magazynowych jak np. przyjmowaniem dostaw, kontrolą towaru pod względem jakościowym i ilościowym, sprawną realizacją zamówień
- Dokładnym i regularnym prowadzeniem dokumentacji magazynowej, która wspomaga codzienne zadania
- Utrzymaniem ładu i porządku, ale bez obaw, nie jest to tradycyjny sklep z ubraniami na wieszakach i butami na półkach, nie będziesz zajmować się ich układaniem
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji - czyli tego co ważne w kontakcie z klientem
- Otwartości i chęci poznawania nowoczesnych technologii - jeśli z łatwością przychodzi Ci obsługa aplikacji, systemów to świetnie, bo cenimy sobie otwartość na nowe rozwiązania cyfrowe
- Swobodnego i efektywnego działania w wielozadaniowym środowisku pracy, bo u nas nie ma miejsca na nudę,
- Dyspozycyjności i gotowości do pracy także popołudniami lub w soboty – grafik jest elastyczny, więc pogodzisz pracę także z innymi zajęciami
- Realizacją wyznaczonych celów, w MODIVO cele osiągamy zespołowo
- Umiejętności pracy w zespole, bo w MODIVO stawiamy na współpracę
- Ciekawości i chęci odkrywania świata technologii i mody, dzięki temu połączysz pracę z zainteresowaniami
Co możemy zaoferować?
- Możliwość łączenia pracy z innymi obowiązkami - wspólnie ustalamy grafik – podchodzimy do niego elastycznie i dostosowujemy go do wzajemnych potrzeb
- Zniżki na produkty do MODIVO, eobuwie.pl i CCC
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia
- Rozwój - nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, dodatkowo otrzymasz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe
- Atrakcyjny finansowo program poleceń pracowniczych
- Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników
- Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody
CV wyślij tutaj: https://praca.modivo.pl/sprzedawca-eobuwie-pl-modivo-ch-janki
- Pracownik Restauracji Burger KingLubisz ludzi? Chcesz rozwijać siebie i innych? Uwielbiasz, gdy Twoi Goście wychodzą z restauracji z uśmiechem? Nowe wyzwania dają Ci energię do działania? Jeżeli tak, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość!
Mamy dla Ciebie idealną pracę! Dołącz do naszego Zespołu i sam się przekonaj!
Aplikuj na stanowisko:
Pracownik Restauracji Burger King 4200* PLN + dodatki do 500 zł
Miejsce pracy: Warszawa
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Będziesz dbał o obsługę Gości, zapewniając im pozytywne wrażenia,
- Będziesz przygotowywał najwyższej jakości produkty,
- Będziesz utrzymywał czystość w restauracji,
- Będziesz wspierał restaurację w realizacji wyznaczonych celów,
- Będziesz dbał o najlepszą atmosferę!
Czego oczekujemy?
- Abyś był pozytywnie nastawiony i zaangażowany w życie restauracji,
- Abyś był otwarty i komunikatywny,
- Abyś był dyspozycyjny zarówno w ciągu tygodnia jak i w weekendy,
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy!
Co zyskasz, jeśli dołączysz do naszego zespołu?
- Stabilne zatrudnienie: umowa zlecenie lub umowa o pracę,
- Elastyczne godziny pracy,
- Ekwiwalent za pranie, dodatek za godziny nocne (już od 21:00) oraz dodatek za pracę w weekendy (piątek, sobota, niedziela od godz. 16:00),
- Udział w konkursach i szansa zdobycia dodatkowych premii,
- Możliwość skorzystania z karnetu sportowego,
- Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
- Zniżkę na ulubione produkty w Burger Kingu,
- Możliwość dalszego rozwoju.
*przy przepracowaniu 168h na umowę zlecenie
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Restauracji-Burger-King-4nzz-PLN-lplusz-dodatki-do-5zz-zl/8039-6312-26-2b4-1686.html - Sprzedawca HalfPriceWypatrujesz ciekawej oferty na horyzoncie? Mamy ją dla Ciebie! Dołącz do zespołu #greatpeople w HalfPrice!
Wymiar pracy: ¼, ½ lub ¾ etatu
Twój zakres zadań:
- przyjmiesz dostawę pełną skarbów i najciekawszych marek
- wyeksponujesz nowości i zadbasz o porządek na sali sprzedaży
- dzięki Tobie klient będzie mógł komfortowo mierzyć upolowane perełki
- sfinalizujesz zakupy na kasie dbając o jak najlepsze doświadczenie klienta
Nasze wymagania:
- jesteś dyspozycyjny/a w wymiarze 10, 20 bądź 30 godzin tygodniowo (1/4, 1/2, 3/4 etatu),
- lubisz pracę z ludźmi
- jesteś komunikatywny/a i z entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań
- chcesz się uczyć i rozwijać
- pracujemy w weekendy i na zmiany, ale jesteśmy gotowi dopasować grafik i wymiar czasu pracy do Twoich potrzeb
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- różnorodność zadań - poznasz cały sklep i wszystkie działy
- szkolenie wdrożeniowe - otrzymasz solidne wsparcie na start
- elastyczne godziny pracy
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej
- zniżki do sieci sklepów w grupie CCC (HalfPrice, CCC, eobuwie, MODIVO)
- możliwość rozwoju i awansu wraz z dynamicznym rozwojem firmy
- udział w tworzeniu międzynarodowej marki o polskich korzeniach
Aplikuj uzupełniając krótki formularz na stronie: https://bit.ly/40gwPMY
- Konsultant ds. sprzedaży w salonie PlusOpis obowiązków:
- Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
- Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej Klientom
- Raportowanie efektów pracy
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży telekomunikacyjnej
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka dyspozycyjność i zaangażowanie
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników sprzedażowych
- Szkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacji
- Bogaty pakiet socjalny m.in. Karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe
- Niezbędne narzędzia pracy
- Liczne konkursy i wsparcia sprzedażowe
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV poprzez kliknięcie w link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f6dac5310ffb43adb604a82720a78e6d
- ZATRUDNIMY OSOBĘ DO PRACYWIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU 666 388 685
WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU 666 388 685
- Doradca Klienta, EmpikZastanawiasz się, #czywarto?
Zastanawiasz się, #czywarto?
- Wprowadzimy Cię w Empikowy świat – otrzymasz wdrożenie, poznasz nasze produkty (bez obaw, są tak super, że łatwo je zapamiętasz). Będziesz mieć też cały czas dostęp do naszej platformy rozwojowej
- Wspólnie ustalimy Twój grafik pracy - jesteśmy elastyczni i słuchamy Twoich potrzeb
- Tak, jeśli tak jak my stawiasz na pracę zespołową i dobrą atmosferę w pracy
Hmmm… ale co ja w ogóle będę robić?
- Pomagać naszym klientom „finalizować” ich marzenia, innymi słowy: obsługiwać kasę fiskalną ;)
- Wspierać naszych klientów w dokonywaniu trafnych wyborów
- Dbać o to, aby produkty były odpowiednio ułożone na półkach: niespodzianki są fajne, ale raczej nikt nie chce szukać „Gry o tron” na półce z gazetami
- Utrzymywać porządek na pokładzie, czyli w… salonie Empiku ;)
Jakich osób szukamy?
- Otwartych na kontakt z klientami: uśmiechniętych i uprzejmych
- Ciekawskich, którzy kochają zanurkować w magazynie lub między półkami, by znaleźć wymarzony przez naszych klientów produkt :)
Wyślesz nam swoje CV i co dalej?
Podziękujemy Ci mailowo za zgłoszenie się do nas. Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadać naszym potrzebom, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Po spotkaniu otrzymasz decyzję odnośnie wyniku rekrutacji.
APLIKUJ TUTAJ: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=118e1db9441b484aa9309e94cf45772a
- DOŁĄCZ DO COSTA TEAMNazwa stanowiska: Barista
Nasze wymagania
- Chęć do pracy w kawiarni
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi - z gościem i zespołem
- Gotowość do współpracy w elastycznych godzinach- w systemie zmianowym, we wczesnych godzinach poranny, późnych wieczornych lub w weekendy i święta
- Chęć do nauki i pozyskiwania nowej wiedzy- o kawie, naszych produktach oraz standardach
Twój zakres obowiązków
- Przyjazna obsługa naszych Gości i aktywna sprzedaż produktów
- Przygotowywanie kaw i pozostałych produktów dostępnych w naszych kawiarniach (kanapki, sałatki, jogurty, słodkie wypieki)
- Dbanie o czystość w kawiarni m.in. sprzątanie sali i stolików, zmywanie naczyń oraz przygotowywanie kawiarni do otwarcia i zamknięcia
- Przestrzeganie standardów Costa i zapewnienie naszym Gościom pozytywnych wrażeń z wizyty w kawiarni
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie oraz umowy o prace
- Elastyczny grafik, który połączysz ze swoimi zajęciami
- Zniżkę na nasze produkty, a jest w czym wybierać
- Szkolenia, które od początku wprowadzą Cię w świat kawy
- System premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni
- Dofinansowanie do urlopu i bony na przedświąteczne
- Kartę sportową, możliwość rozszerzenia prywatnej opieki medycznej lub ubezpieczenie grupowe dla chętnych
- Doradca KlientaPuccini - firma o ugruntowanej pozycji na rynku w branży bagażu podróżnego i galanterii skórzanej, poszukuje do salonu w Jankach kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta.
Profil idealnego kandydata:
- otwartość i komunikatywność;
- uprzejmość oraz zorientowanie na Klienta;
- wykształcenia minimum średnie;
- znajomość obsługi komputera;
- doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z Klientem.Zakres obowiązków:
- Aktywna i profesjonalna Obsługa Klienta,
- Przestrzeganie zasad i standardów obowiązujących w Firmie,
- Dbanie o wizerunek salonu.W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie pół etatu;
- zniżki pracownicze;
- przyjazną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego.Aplikuj wysyłając maila na adres janki@puccini.pl
- Specjalista ds. Sprzedaży 1/2 etatu - PandoraOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- aktywną obsługę klienta
- budowanie pozytywnych relacji z klientem
- dbałość o odpowiednią prezentację produktów na sali sprzedaży
Oczekiwania względem kandydata:
- doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
- umiejętności pracy w zespole
- wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- przyjazne środowisko pracy
- produkty PANDORA w atrakcyjnych cenach
- ubezpieczenie na życie
- pakiet medyczny
- kartę Multisport
- dzień wolny na urodziny
- dopłaty do wypoczynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- Rekrutacja LavardTwój zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa Klientów
- Stała kontrola jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki)
- Dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego
- Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy
Nasze wymagania:
- Orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
- Rozwinięta umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
- Umiejętność komunikacji w kontaktach z Klientem
- Entuzjazm oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Kreatywność i dynamika w działaniu
- Znajomość obsługi komputera
- Doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Umowę o pracę oraz umowę zlecenie
- Pełne świadczenia
- System szkoleń
- Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
CV prosimy kierować na adres mailowy: 255.janki@lavard.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji przez PSO sp. z o.o. Stare Bystre 414 34-407 Ciche, NIP 6762431687".
- Dołącz do naszego zespołu jako Asystent SprzedażyC&A jako renomowana sieć sklepów odzieżowych stawia na rodzinną i bezpieczną atmosferę pracy w otwartym i pełnym zaufania środowisku.
Miejsce pracy: Centrum Janki
Nasze oczekiwania:
-
łatwość nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
-
samodzielność w działaniu i zaangażowanie
-
umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista
-
gotowość do pracy na niepełny etat w systemie zmianowym i
weekendy
Twoje obowiązki:
-
profesjonalna obsługa klientów
-
dbanie o ekspozycję towaru w sklepie
-
obsługa kasy
Oferujemy:
- Premie
- Rabat pracowniczy
- Trening on-the-job
- Szacunek przełożonych
- Dopasowanie do życia rodzinnego lub studiów
-
Prywatna opieka medyczna
Jesteśmy środowiskiem otwartym na osoby niepełnosprawne.
Aplikuj wysyłając maila na pl-643@canda.com
-
- MANAGER ZMIANOWY – SALA ZABAW FIKOŁKINa to stanowisko poszukujemy osób, które lubią pracę z Klientem oraz z dziećmi, są zorganizowane, potrafią myśleć kreatywnie, zarządzać i motywować do działania podległy zespół pracowników.
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie Sali Zabaw Fikołki, w dniu gdy pełni rolę Managera Zmianowego;
- Utrzymanie oraz kontrolę przestrzegania przyjętych standardów;
- Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz wysoki poziom satysfakcji klienta;
- Koordynację i nadzór pracy: recepcji, animatorów, kawiarni, firm podwykonawczych (utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych zajęć i warsztatów);
- Raportowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- Czynny udziały w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych pracowników;
- Kontrolę rozliczeń;
- Budżet kosztowy i przychodowy, w obszarze podległym kompetencyjnie;
- Sprawdzanie poprawności faktur pod kątem formalnym i rachunkowym,
- Kontrolę poprawności wpisywania danych do CRM oraz zrządzanie kontaktami z klientami;
- Zarządzanie i kontrolę stanów magazynowych;
- Kontrolę stanu technicznego konstrukcji i urządzeń - współpraca z działem technicznym;
- Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych, zamieszczanie postów i informacji.
Oczekujemy:
- Założenia własnej działalności gospodarczej;
- Dyspozycyjności od pon. do niedz. w godz. 9-21 (2 weekendy pracujące);
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kawiarni/restauracji.
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt menedżerski;
- Możliwości rozwoju w ramach grupy;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy uzależniony od wyników;
- Pracę w młodym i dynamicznym środowisku.
Zgłoszenia prosimy kierować na mail: wioleta.laszuk@fikolki.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
- Sala Zabaw Fikołki zatrudni pracownika KAWIARNI!Oczekujemy:
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientem połączone z pozytywnym nastawieniem
- zorganizowania i pracowitości
- zaangażowania w życie kawiarni
- dyspozycyjności w godz. 9:00-21:00 – do wyboru zmiany od pon. do pt. lub same weekendy albo zmiany łączone (na tygodniu + weekendy)
- dyspozycyjność min. 100 godz. w miesiącu
- umiejętności pracy w grupie
- aktualne badania SANEPIDU
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
CV prosimy kierować na adres mailowy: wioleta.laszuk@fikolki.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
- Sprzedawca kasjerMile widziane osoby z doświadczeniem w branży sportowej lub na stanowisku kasjera/sprzedawcy, również studenci.
Szukamy osób, które:
- Lubią pracę zespołową
- Łatwo nawiązują kontakt
- Angażują się w powierzone obowiązki
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Obsługa kasy fiskalnej
- Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląds klepu
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Karta Multi Spor tPLUS
- Motywacyjny system premiowy
- Elastyczny grafik
- Możliwość awansu w ramach struktury firmy
Aplikuj na: martesport.com.pl/kariera lub przynieś swoje CV do naszego sklepu
- Podejmij wyzwanie w naszym sklepie jako: SPRZEDAWCAWyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?
Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1100 filii w 46 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym blisko 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.
Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!
Podejmij wyzwanie w naszym sklepie jako:
SPRZEDAWCA
Na start:
- nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie
- przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!
- profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%
- postaramy się dopasować grafik do Twoich potrzeb
Coś ekstra:
- atrakcyjne dodatki motywacyjne, bony okazjonalne
- ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw
- poznasz tajniki Visual Merchandisingu
- każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1
- w pełni wyposażona część socjalna dla pracowników
Wspólne cele:
- przygotowanie asortymentu oraz jego prezentacja
- czystość i sprzedaż – idą ze sobą w parze
- wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracji
- kropka nad „i” przy kasie, czyli sprzedaż komplementarna
Wymagania? Wystarczy Twoje zaangażowanie!
Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się
CV złóż bezpośrednio w sklepie lub na naszej stronie kariery pod adresem:
https://jobs.newyorker.de/index.php?id=49&L=36&submit=Suche - Sprzedawca w punkcie handlowym w CH JankiFirma Super Prezenty Sp. z o.. z siedziba w Warszawie poszukuje do swojego zespołu Sprzedawcy w punkcie handlowym w CH Janki
Super Prezenty to prede wszystkim ludzie, ktorzy pragną dzielić się cudownymi prezentami z innymi!
Oterujemy niezapomniane przeżycia w formie kart podarunkowych, voucherow oraz całych zestawow podarunkowych. Na naszej stronie www.superprezenty.pl dzielimy się najlepszymi chwilami, kóre można preżyważ indywidualnie, z partnerem/partnerka lub z całą rodziną i znajomymi.
Strzelanie, zdrowie i uroda, samochody, loty, podróże i degustacje to tylko nieliczne z możliwych opcji do wyboru. Jesteśmy wyłacznym partnerem sieci Empik i Carrefour, co dodaje nam nieustannie skrzydeł, by znajdować coraz to ciekawsze i bardziej ekstremalne prezenty własnie dla takich ludzi, jak my sami!
Obowiązki- aktywna sprzedaż ofert i informowanie o promocjach
- raportowanie wyników
- opieka nad ekspozycją produktów
Wymagania
- dyspozycyjność
- pozytywne nastawienie do Klienta
- otwartość i chęć zdobywania wiedzy
Oferujemy
Stawka:
21 zł brutto /h - umowa zlecenia
2750 zl netto plus system premowy / miesiąc - umowa o pracę- Elastyczność w planowaniu grafiku
- Elastyczny czas pracy
- Miła atmosfera
- Zniżki pracownicze