Praca w Centrum Janki
- Poszukujemy kandydatówna stanowisko SPRZEDAWCA w sklepie z obuwiem sportowym Skechers w CH Janki.
Co możesz zyskać dołączając do nas?
-pracę w młodym i sympatycznym zespole
-zniżki pracownicze
-elastyczny czas pracy
Jeśli jesteś osobą:
- otwartą i komunikatywną
- znajomość obsługi komputera nie jest Ci obca
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z Klientem (będzie to dodatkowym atutem)
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z klientem (mile widziane)
- otwartości na kontakt z klientem
- odpowiedzialności oraz umiejętności organizacji pracy
- dyspozycyjności (gotowość do pracy w weekendy)
- przestrzeganie zasad i standardów obowiązujących w Firmie,
- dbanie o wizerunek sklepu
Na początek Umowa Zlecenie 22,80 zł/godz. brutto
Następnie po 3 miesiącach Umowa o Pracę.Premia uzależniona od sprzedaży (brak progów sprzedażowych)
- Menedżerka / Menedżer Salonu VeronaTwój zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem Doradczyń i Doradców
- utrzymywanie kluczowych wskaźników sprzedaży na oczekiwanym przez YES poziomie
- zarządzanie własną działalnością gospodarczą
- dbanie o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami firmy
- zapewnienie profesjonalnej obsługi osób odwiedzających Salon
- dbanie o wysoką jakość ekspozycji biżuterii
- aktywna współpraca z Regionalnym(-ą) Menedżerem(-ką) Sprzedaży i wdrażanie jego(-j) wytycznych
Nasze wymagania:
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia — warunek konieczny
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sieciach detalicznych)
- umiejętność pracy na podstawie planów sprzedażowych i wskaźników handlowych
- umiejętność budowania relacji z osobami odwiedzającymi Salon poprzez aktywną obsługę
- doświadczenie w motywowaniu zespołu i budowaniu z nim pozytywnych relacji
- umiejętność planowania pracy własnej i podległego Zespołu
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
- samodzielne prowadzenie Salonu pod znanym brandem
- partnerskie relacje — wsparcie Regionalnego(-ej) Menedżera(-ki) Sprzedaży
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizja
- w pełni wyposażony Salon gotowy do objęcia
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- konsultacje z innymi Partnerami(-kami)
- pomoc i wsparcie w rekrutacji Zespołu
- nagrody dla najlepszych Salonów każdego miesiąca (program motywacyjny)
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- szkolenia
- program motywacyjny
- opieka medyczna i pakiet sportowy w korzystnej cenie
Prześlij nam swoje CV:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=951b7415f658430993708bbeec8a17d0
- ZATRUDNIMY OSOBĘ DO PRACYWIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU 666 388 685
WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU 666 388 685
- Opiekun Klienta mKiosk mBanku CH JANKIumowa zlecenie LUB b2b 3⁄4 etatu
CV: wioletta.piotrowska@mbank.mfinanse.pl
z dopiskiem praca CH JANKI
Twój zakres obowiązków-
Skupienie na potrzebach naszych Klientów.
-
Personalizowanie ofert.
-
Oferowanie Klientom wyselekcjonowanych produktów
mBanku
-
Praca w nowoczesnych mKioskach mBanku, usytułowanych
w popularnych centrach handlowych.
-
Do zadań należy również udział w akcjach promocyjnych oraz
budowanie relacji z Klientem na rynku lokalnym.
-
Opiekun Klienta w mKiosku realizuje plany sprzedażowe,
które dostosowywane są do obecnych realiów rynkowych.
Nasze wymagania
• Do naszych zespołów poszukujemy zaangażowanych osób,
które chcą poznać i nauczyć się poruszać w świecie finansów.
-
Komunikatywnych i otwartych Kandydatów. Te cech
pozwalają nam wykonywać codzienne obowiązki należycie,
aby Klienci wracali do nas i zostali na dłużej.
-
Osób, które potrafią tworzyć trwałe i przyjazne relacje
zarówno w Zespole i z Klientami.
-
Osoby z minimum średnim wykształceniem (matura) oraz
praktyczną znajomością MS Office.
-
Cenimy sobie najwyższe standardy jakości obsługi.
Benefity
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
prywatna opieka medyczna
-
elastyczny czas pracy
-
dofinansowanie zajęć sportowych
-
zniżki na firmowe produkty i usługi
-
dodatkowe świadczenia socjalne
-
program rekomendacji pracowników
To Oferujemy
- 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
- Mentoring menedżera i doświadczonych trenerów, a także
- cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje - wiemy jak ważne jest wsparcie i rozwój na początku kariery.
-
Współpraca w młodym i dynamicznym zespole -mFinanse to grupa ludzi, których pasją i zamiłowaniem jest sprzedaż produktów finansowych.
-
Elastyczny grafik - elastyczny czas realizacji zadań- będziesz miał/a możliwość dysponować swoim czasem pracy.
-
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy - blisko 60% Dyrektorów Mikroregionów to osoby, które zaczynały na stanowisku Opiekuna Klienta.
-
Stabilne zatrudnienie. Jesteśmy spółką z grupy mBanku.
-
W okresie wdrożenia zapewniamy 30 pln/h (średnia stawka
przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i
liczby godzin przepracowanych w mKiosku).
-
Po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część
podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od
indywidualnego zaangażowania
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie na życie.
-
Prywatną opiekę medyczną.
-
Dofinansowanie zakupu ubrań do pracy oraz dodatkowe
świadczenia socjalne.
-
Zniżki na produkty i usługi oferowane przez Grupę mBank.
-
Nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach
Programu Poleceń.
-
- Zastępca Kierownika Sklepu: LOVISA, Centrum Handlowe JankiJako zastępca kierownika sklepu, będziesz mieć okazję na rozwijanie się w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz zostać zaangażowanym, entuzjastycznym członkiem Naszego zespłu, który żyje zgodnie z najnowszymi trendami czy dostosowuje się do kultury i wartości Naszej marki.
Wynagrodzenie: 4600 – 5400 PLN brutto/miesięcznie
It’s always about YOU…”
Twoja szansa w Lovisa:
Jak będzie wyglądać Twój dzień w tej roli:
Jako zastępca kierownika sklepu, będziesz mieć okazję na rozwijanie się w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz zostać zaangażowanym, entuzjastycznym członkiem Naszego zespłu, który żyje zgodnie z najnowszymi trendami czy dostosowuje się do kultury i wartości Naszej marki. To świetna okazja, byś uruchomił swoje umiejętności i przyśpieszył rozwój swojej kariery zawodowej. Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia, które przydadzą siędo rozwoju Twojej kariery w handlu detalicznym. Opracowaliśmy kompleksowy program rozwoju w zarządzaniu, który pokaże Ci wszystkie aspekty prowadzenia własnego sklepu, pozwoli Nam wspierać Twój rozwój w Naszej firmie i zaplanować wewnętrzny plan sukcesji, jeśli będziesz gotowy do podjęcia nowego wyzwania i kiedy taka okazja się pojawi.
Marka Lovisa poszukuje osoby z:
- Doświadczeniem w zarządzaniu w handlu detalicznym,
- Chęciami do bycia liderem, który troszczy się, dba o zespół i potrafi budować długofalowe i mocne relacje ze współpracownikami,
- Umiejętnością do zachęcania, motywowania innych do osiągania wysokich wyników oraz nastawienie, aby samemu uzyskiwać jak najlepsze wyniki,
- Wysokimi zdolnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi,
- Pasją do pracy w handlu detalicznym i mody.
Marka Lovisa oczekuje:
- Wspierania Kierownika Sklepu/Store Managera we wszystkich zadaniach i działaniach podejmowanych na rzecz sklepu oraz zarządzanie sklepem podczas nieobecności Kierownika/Store Managera,
- Motywowania i coachingu członków zespołu sklepu we współpracy z Kierownikiem Sklepu/Store Managerem,
- Zaangażowania w rozwój kariery w zarządzaniu w handlu detalicznym,
- Umiejętności odnalezienia się w szybko zmieniającym się środowisku pracy.
Co możemy Ci zaoferować w firmie Lovisa:
- Szkolenia i wsparcie dla każdego członka zespołu,
- Zniżki na produkty marki Lovisa,
- Szkolenie w zakresie przekłuwania nosa i uszu,
- Inspirująca, wspierająca kultura pracy
- Kultura, która jest oparta na ciągłym doskonaleniu,
- Dołączenie do odnoszącej sukcesy globalnej firmy z wieloma możliwościami rozwoju dla każdego członka zespołu.
- Dołącz do nasSprzedawca
Marka TEZENIS posiada włoskie DNA. Słynie z produkcji i sprzedaży bielizny, strojów kąpielowych oraz wyrobów pończoszniczych. Unikalny styl naszych produktów powstaje dzięki połączeniu najnowszych trendów, kreatywności oraz komercyjnego podejścia.
Dołącz do nas i obejmij stanowisko:
Sprzedawca
CH Janki
- Lubisz pracę z ludźmi, a bezpośredni kontakt z klientem to obszar, w którym czujesz się naprawdę komfortowo?
- Jesteś osobą energiczną i otwartą na zdobywanie nowej wiedzy?
- Chciałabyś/łbyś poznać od wewnątrz tajniki pracy w branży modowej?
- Jesteś dyspozycyjna/y również do pracy w weekend?
- Dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, które daje możliwości rozwoju i awansu na wyższe stanowiska?
Odpowiedziałaś/eś „TAK” na powyższe pytania? Zapraszamy Cię do zespołu TEZENIS!
Dołączając do nas:
- Nauczysz się jak profesjonalnie rozmawiać z klientem i dobierać nasze produkty do jego potrzeb,
- Dokładnie poznasz specyfikę oferowanych przez nas produktów by pewnie czuć się obsługując klientów,
- Nauczysz się pracy na wyznaczanych celach oraz realizacji planów sprzedażowych,
- Rozwiniesz swoje kompetencje biorąc udział w tworzeniu wystroju wystaw w naszych sklepach.
Oferujemy:
- Chcemy byś został/a z nami na dłużej, więc oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie wypłacamy zawsze na czas, a dodatkowo poprzez swoją pracą możesz zdobywać premie.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Atrakcyjną zniżkę na zakupy we wszystkich naszych sklepach (Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi UOMO, Tezenis, Falconeri) – otrzymasz ją w trakcie I miesiąca współpracy!
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.
- Konkursy sprzedażowe - indywidualne i zespołowe.
- Lubisz aktywność fizyczną? U nas otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport.
- Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń – po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w naszych sklepach podczas 2-tygodniowego szkolenia. Później również możesz liczyć na wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i bardziej doświadczonych współpracowników.
- Możliwość elastycznego dostosowywania godzin pracy – grafiki są układane z miesięcznym wyprzedzeniem, a dzięki zmianowemu systemowi pracy nie będziesz miał/a trudności z pogodzeniem pracy u nas np. ze studiami.
Osoby zainteresowanie prosimy o aplikowanie za pomocą linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=61df5bbc018c43d18d044568b118c447
- Dołącz do nasKierownik Sklepu
Marka TEZENIS posiada włoskie DNA. Słynie z produkcji i sprzedaży bielizny, strojów kąpielowych oraz wyrobów pończoszniczych. Unikalny styl naszych produktów powstaje dzięki połączeniu najnowszych trendów, kreatywności oraz komercyjnego podejścia.
Dołącz do nas i obejmij stanowisko:
Kierownik Sklepu
CH Janki
- Lubisz pracę z ludźmi, a bezpośredni kontakt z klientem to obszar, w którym czujesz się naprawdę komfortowo?
- Jesteś osobą energiczną i otwartą na zdobywanie nowej wiedzy?
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem?
- Dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, które daje możliwości rozwoju i awansu na wyższe stanowiska?
Odpowiedziałaś/eś „TAK” na powyższe pytania? Zapraszamy Cię do zespołu TEZENIS!
Dołączając do nas:
- będziesz dbać o jak najwyższy poziom obsługi naszych Klientów,
- razem z zespołem będziesz realizować założone wyniki sprzedażowe oraz wskaźniki KPI,
- dokładnie poznasz specyfikę oferowanych przez nas produktów by komfortowo czuć się obsługując naszych Klientów oraz móc być wsparciem dla Twojego zespołu,
- rozwiniesz swoje kompetencje rekrutując i szkoląc swój zespół,
- zajmiesz się też monitorowaniem pracy zespołu oraz dbaniem o wysoki poziom motywacji poprzez konstruktywny feedback,
- poszerzysz swoją wiedzę w zakresie wprowadzania procedur zgodnie z wytycznymi marki.
Oferujemy:
- Chcemy byś został/a z nami na dłużej, więc oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie wypłacamy zawsze na czas, a dodatkowo poprzez swoją pracę możesz zdobywać premie.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Atrakcyjną zniżkę na zakupy we wszystkich naszych sklepach (Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi UOMO, Tezenis, Falconeri) – otrzymasz ją w trakcie I miesiąca współpracy!
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.
- Konkursy sprzedażowe - indywidualne i zespołowe.
- Lubisz aktywność fizyczną? U nas otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport.
- Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń – po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w naszych sklepach podczas 4-tygodniowego szkolenia. Później również możesz liczyć na wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego.
Osoby zainteresowanie prosimy o aplikowanie za pomocą linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8827bd84b8464a2082a5f474734a8c8a
- Doradca Klienta, EmpikZastanawiasz się, #czywarto?
Zastanawiasz się, #czywarto?
- Wprowadzimy Cię w Empikowy świat – otrzymasz wdrożenie, poznasz nasze produkty (bez obaw, są tak super, że łatwo je zapamiętasz). Będziesz mieć też cały czas dostęp do naszej platformy rozwojowej
- Wspólnie ustalimy Twój grafik pracy - jesteśmy elastyczni i słuchamy Twoich potrzeb
- Tak, jeśli tak jak my stawiasz na pracę zespołową i dobrą atmosferę w pracy
Hmmm… ale co ja w ogóle będę robić?
- Pomagać naszym klientom „finalizować” ich marzenia, innymi słowy: obsługiwać kasę fiskalną ;)
- Wspierać naszych klientów w dokonywaniu trafnych wyborów
- Dbać o to, aby produkty były odpowiednio ułożone na półkach: niespodzianki są fajne, ale raczej nikt nie chce szukać „Gry o tron” na półce z gazetami
- Utrzymywać porządek na pokładzie, czyli w… salonie Empiku ;)
Jakich osób szukamy?
- Otwartych na kontakt z klientami: uśmiechniętych i uprzejmych
- Ciekawskich, którzy kochają zanurkować w magazynie lub między półkami, by znaleźć wymarzony przez naszych klientów produkt :)
Wyślesz nam swoje CV i co dalej?
Podziękujemy Ci mailowo za zgłoszenie się do nas. Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadać naszym potrzebom, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Po spotkaniu otrzymasz decyzję odnośnie wyniku rekrutacji.
APLIKUJ TUTAJ: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=118e1db9441b484aa9309e94cf45772a
- Obsługa klienta - praca dla studentaProwadzimy obecnie rekrutację celem obsługi naszego największego klienta – Cinema City Poland,
All Job Poland powstał z myślą o tych, którzy poszukują pracy w niepełnym wymiarze godzin. Prowadzimy obecnie rekrutację celem obsługi naszego największego klienta – Cinema City Poland, wiodący operator kin wielosalowych oraz zaawansowanych technologicznie kin IMAX, 4DX, ScreenX oraz klubu Spin City. Specyfika branży rozrywkowej pozwala na pracę w różnych porach dnia, przez siedem dni w tygodniu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla studentów i uczniów. Oferujemy współpracę na podstawie umowy- zlecenia, zapewniamy elastyczny czas pracy co pozwala połączyć naukę z pracą.
Zapewniamy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- elastyczne godziny pracy,
- perspektywę rozwoju i możliwości kariery w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- pracę w renomowanym i dynamicznie rozwijającym się środowisku.
Oczekujemy:
- status ucznia lub studenta,
- motywacja i chęć do pracy,
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- aktualna książeczka sanepidu.
Teraz wszystko zależy od Ciebie! Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie poniższego formularza aplikacyjnego.
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez All Job Poland Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wołoskiej 12, 02-675 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w All Job. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.*
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
- Poszukujemy kandydatówna stanowisko SPRZEDAWCA w salonie DIVERSE CH Janki.
Co możesz zyskać dołączając do nas?
-pracę w młodym, sympatycznym zespole dla marki o ugruntowanej pozycji na rynku
-upusty na odzież marki DIVERSE
-elastyczny czas pracy
Jeżeli:
-jesteś otwarty na ludzi
-interesujesz się modą
-podobają Ci się nowe ciuchy
-szukasz pracy i chcesz się rozwijać zawodowo dołącz do nas!
Od kandydatów oczekujemy:
-doświadczenia w pracy z klientem w sieciach detalicznych (mile widziane)
-otwartości na kontakt z klientem
-odpowiedzialności oraz umiejętności organizacji pracy
-szybkości w działaniu
-dyspozycyjnosci (gotowość do pracy w weekendy)
22,80 zł/godz. brutto
umowa zlecenie
pełen etat - DOŁĄCZ DO COSTA TEAMNazwa stanowiska: Barista
Nasze wymagania
- Chęć do pracy w kawiarni
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi - z gościem i zespołem
- Gotowość do współpracy w elastycznych godzinach- w systemie zmianowym, we wczesnych godzinach poranny, późnych wieczornych lub w weekendy i święta
- Chęć do nauki i pozyskiwania nowej wiedzy- o kawie, naszych produktach oraz standardach
Twój zakres obowiązków
- Przyjazna obsługa naszych Gości i aktywna sprzedaż produktów
- Przygotowywanie kaw i pozostałych produktów dostępnych w naszych kawiarniach (kanapki, sałatki, jogurty, słodkie wypieki)
- Dbanie o czystość w kawiarni m.in. sprzątanie sali i stolików, zmywanie naczyń oraz przygotowywanie kawiarni do otwarcia i zamknięcia
- Przestrzeganie standardów Costa i zapewnienie naszym Gościom pozytywnych wrażeń z wizyty w kawiarni
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie oraz umowy o prace
- Elastyczny grafik, który połączysz ze swoimi zajęciami
- Zniżkę na nasze produkty, a jest w czym wybierać
- Szkolenia, które od początku wprowadzą Cię w świat kawy
- System premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni
- Dofinansowanie do urlopu i bony na przedświąteczne
- Kartę sportową, możliwość rozszerzenia prywatnej opieki medycznej lub ubezpieczenie grupowe dla chętnych
- Doradca KlientaPuccini - firma o ugruntowanej pozycji na rynku w branży bagażu podróżnego i galanterii skórzanej, poszukuje do salonu w Jankach kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta.
Profil idealnego kandydata:
- otwartość i komunikatywność;
- uprzejmość oraz zorientowanie na Klienta;
- wykształcenia minimum średnie;
- znajomość obsługi komputera;
- doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z Klientem.Zakres obowiązków:
- Aktywna i profesjonalna Obsługa Klienta,
- Przestrzeganie zasad i standardów obowiązujących w Firmie,
- Dbanie o wizerunek salonu.W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie pół etatu;
- zniżki pracownicze;
- przyjazną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego.Aplikuj wysyłając maila na adres janki@puccini.pl
- Dołącz do naszego zespołu jako SprzedawcaJeśli poszukujesz pracy w atrakcyjnej branży bieliźnianej i pragniesz rozwijać swoje umiejętności – dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy sprzedawcy do salony z markową bielizną Esotiq w CH Janki
Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku;
- wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowe;
- elastyczny grafik;
- szansę na rozwój umiejętności i zdobycie doświadczeniaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klienta na wysokim poziomie zgodnie ze standardami firmy;
- aktywną sprzedaż i profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu;
- dbanie o dobry wizerunek salonu i firmy;
- dbanie o wystrój i czystośćAplikuj wysyłając maila na adres esotiqjanki@gmail.com lub dostarczając nam CV osobiście do salonu Esotiq w CH Janki
- BY DZIUBEKA - BIŻUTERIA MODOWA zaprasza do pracy w sklepie firmowym.Dołącz do naszego zespołu jako sprzedawca w sklepie firmowym By Dziubeka-Janki
Jeżeli:
· interesujesz się modą i biżuterią,
· masz w sobie dużo energii,
· potrafisz zapewnić wysoki poziom obsługi klienta,
· cechuje Cię otwartość i szczerość w kontaktach z innymi,
· potrafisz ustalać priorytety,
· łatwo nawiązujesz kontakty międzyludzkie,
· posiadasz umiejętności ładnej prezentacji produktów,
· posiadasz minimum średnie wykształcenie.Twoją rolą będzie:
· profesjonalna obsługa Klientów,
· obsługa reklamacji i zwrotów,
· ekspozycja biżuteriiProsimy o kontakt pod adresem: gemini@bydziubeka.pl
- Doradca Klienta w Vision Express - 1/2 etatuChcesz rozwijać się w branży optycznej, ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Oferujemy:
- pracę w wymiarze 1/2 etatu (20h tygodniowo)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe (1942zł brutto) oraz premia (do 1000zł brutto)
Dołączając do nas możesz liczyć na:
- szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia
- bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie do karty MultiSport
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- możliwość udziału w programach rozwojowych
Do Twoich zadań należeć będzie:
- aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express
- zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie
- dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli:
- jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi
- jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć
- angażujesz się w wykonywane zadania
- jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
Brzmi ciekawie?
Wybierz Vision Express, międzynarodową firmę optyczną, działającą od 25 lat na polskim rynku i posiadającą sieć ponad 230 salonów na terenie całego kraju.
- Sprzedawca w butiku z bielizną CENTRUM JANKIJeżeli szukasz pracy w atrakcyjnej branży i chcesz rozwijać się w sprzedaży - dołącz do naszego zespołu i zostań częścią międzynarodowej sieci - ANABEL ARTO !
Aktualnie poszukujemy pracowników do butiku w CENTRUM JANKI !!!
OFERTA SKIEROWANA TYLKO DLA OSÓB NIEUCZĄCYCH SIĘ !
Oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowe
- pakiet medyczny Enel Med
- elastyczny grafik
- szansę na rozwój kariery
- atrakcyjne rabaty dla pracowników na produkty Anabel Arto
- dla obcokrajowców: załatwiamy oświadczenia, a po okresie próbnym - zezwolenie na pracęOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klienta na wysokim poziomie zgodnie ze standardami międzynarodowej firmy
- aktywną sprzedaż i profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu
- osiąganie celów sprzedażowych
- dbanie o dobry wizerunek butiku i firmy, dbanie o wystrój i czystość butikuDowiedz się o nas więcej:
Strona internetowa: www.anabelarto.pl
Facebook: www.facebook.com/anabelartopl
Instagram: anabelartopl
- Sprzedawca - salon eobuwie.plCzym będziesz się zajmować?
- Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta,
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientem,
- Pomocą przy sprzedaży w sklepie,
- Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me,
- Dbaniem o dobry wizerunek marki,
- Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Wysokiej kultury osobistej i nastawienia na Klienta,
- Komunikatywności i umiejętności budowania relacji,
- Nastawienia na osiąganie celów i wyników,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Dyspozycyjności i elastyczności do pracy w godzinach funkcjonowania sklepu (również w weekendy),
- Doświadczenia w obsłudze Klienta (dodatkowy atut).
Co dla Ciebie mamy?
- Wynagrodzenie podstawowe (UZ - 22,20 zł brutto/h, UoP - 3400 zł brutto + dodatek lokalizacyjny) + atrakcyjne systemy premiowe,
- Elastyczny czas pracy,
- Stabilne warunki zatrudnienia - brak okresu próbnego,
- Dwa razy w roku dofinansowanie 300 złotych do zakupu obuwia w naszym sklepie,
- Rabaty na produkty dostępne w sklepie eobuwie.pl, MODIVO oraz CCC,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do pakietu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną,
- Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia,
- Program poleceń dla pracowników,
- Perspektywy rozwoju zawodowego (awanse pionowe i poziome).
- Kierownik Sklepu - salon eobuwie.plCzym będziesz się zajmować?
- Zarządzaniem zespołem, w tym rekrutacją, wdrażaniem, motywowaniem i zapewnianiem rozwoju,
- Kompleksowym i efektywnym zarządzaniem sklepem,
- Realizacją planów sprzedażowych,
- Bieżącym raportowaniem wyników,
- Przestrzeganiem wyznaczonych standardów,
- Zapewnieniem profesjonalnej obsługi Klienta, w tym bezpośredniej obsługi Klienta,
- Dbaniem o wizerunek sklepu,
- Współpracą z centralą firmy.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Co najmniej 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomości zasad zarządzania salonem w celu zapewnienia najwyższych standardów aktywnej obsługi klienta,
- Znajomości technik sprzedaży,
- Umiejętności analizy raportów sprzedaży,
- Nastawienia na realizację celów,
- Umiejętności delegowania i egzekwowania zadań,
- Znajomości MS Office,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
- Wykształcenia wyższego - dodatkowy atut,
- Doświadczenia w branży obuwniczej - mile widziane,
- Wiedzy i zainteresowania aktualnymi trendami w modzie.
Co dla Ciebie mamy?
- Pracę w nowoczesnym koncepcie sklepów (łączymy świat online i offline),
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Uczestnictwo w innowacyjnych projektach w jednej z największych firm e-commerce,
- Stabilne warunki zatrudnienia (w oparciu o umowę o pracę),
- Pakiet benefitów, w tym dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, MODIVO i CCC,
- Swobodna atmosfera - mówimy do siebie ’na Ty’,
- Wspólny udział w sportowych imprezach dla chętnych.
- Specjalista ds. Sprzedaży 1/2 etatu - PandoraOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- aktywną obsługę klienta
- budowanie pozytywnych relacji z klientem
- dbałość o odpowiednią prezentację produktów na sali sprzedaży
Oczekiwania względem kandydata:
- doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
- umiejętności pracy w zespole
- wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- przyjazne środowisko pracy
- produkty PANDORA w atrakcyjnych cenach
- ubezpieczenie na życie
- pakiet medyczny
- kartę Multisport
- dzień wolny na urodziny
- dopłaty do wypoczynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- Dołącz do naszego zespołu jako Asystent SprzedażyC&A jako renomowana sieć sklepów odzieżowych stawia na rodzinną i bezpieczną atmosferę pracy w otwartym i pełnym zaufania środowisku.
Miejsce pracy: Centrum Janki
Nasze oczekiwania:
-
łatwość nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
-
samodzielność w działaniu i zaangażowanie
-
umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista
-
gotowość do pracy na niepełny etat w systemie zmianowym i
weekendy
Twoje obowiązki:
-
profesjonalna obsługa klientów
-
dbanie o ekspozycję towaru w sklepie
-
obsługa kasy
Oferujemy:
- Premie
- Rabat pracowniczy
- Trening on-the-job
- Szacunek przełożonych
- Dopasowanie do życia rodzinnego lub studiów
-
Prywatna opieka medyczna
Jesteśmy środowiskiem otwartym na osoby niepełnosprawne.
Aplikuj wysyłając maila na pl-643@canda.com
-
- DORADCA KLIENTA w LilouDo Twoich zadań należeć będzie:
- Aktywna obsługa Klienta.
- Sprzedaż produktów z oferty butiku.
- Wykonywanie artystycznych grawerunków na biżuterii - zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie i wsparcie.
- Wiązanie bransoletek – zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie i wsparcie.
- Dbanie o porządek i ekspozycję.
- Udział w inwentaryzacjach.
Wymagamy:
- Zaangażowania i predyspozycji do pracy z Klientami.
- Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności.
- Dyspozycyjności.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta.
- Mile widziane umiejętności manualne i zmysł artystyczny.
Pracując z nami zyskasz:
- Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie.
- Stabilne zatrudnienie.
- Przyjazne środowisko pracy.
- Profesjonalne szkolenia.
- Możliwość rozwoju w zakresie Obsługi Klienta i grawerunku.
- Elastyczne godziny pracy.
- Zniżkę na produkty z oferty Lilou.
- SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE ORANGEBĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
- bezpośredni kontakt z klientami w salonie – pomoc w wyborze produktów i usług Orange
- aktywną sprzedaż i promowanie ofert Orange
- realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:
- masz pierwsze doświadczenie i chcesz rozwijać się w sprzedaży
- jesteś na bieżąco z nowinkami technologicznymi
- masz w sobie determinację i motywację do pracy
- potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów
OD NAS OTRZYMASZ:
- gwarantowaną podstawę oraz możliwość wypracowania atrakcyjnej prowizji
- umowę o pracę - stałe i stabilne zatrudnienie
- ciekawe szkolenia, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę i umiejętności
- pracę w zespole profesjonalistów i stałe wsparcie przełożonych
- pracę, w której każdy dzień to nowe doświadczenie zawodowe
- możliwość realnego awansu w strukturze firmy
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV poprzez kliknięcie w link:https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3a2609d9f5f54b998c74a5d679f148d1
- Sprzedawca / Doradca Klienta w LovisaTwój zakres obowiązków:
- Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
- Dzielenie się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
- Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
- Merchandising – aby pomóc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
- Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Nasze wymagania
- Stanowisko członka zespołu ma przyczynić się do ogólnego osiągnięcia wzrostu sprzedaży poprzez zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta
- Entuzjazm i inicjatywa w podejmowaniu działań
- Wysokie zdolności komunikacyjne
- Doświadczenie w Sprzedaży Detalicznej/Obsłudze Klienta
To oferujemy
- Niesamowita szansa na rozwój w jednej z najszybciej rozwijającej się firmie retail Australijskiej
- Zniżka na zakupy w naszych sklepach
- Trening przekuwania uszu
- umowę o pracę na pełny etat, pół etatu lub dodatkowa
- Środowisko start upowe z dużą możliwością rozwoju
CV prosimy kierować na adres mailowy: praca@lovisa.com.
- MANAGER ZMIANOWY – SALA ZABAW FIKOŁKINa to stanowisko poszukujemy osób, które lubią pracę z Klientem oraz z dziećmi, są zorganizowane, potrafią myśleć kreatywnie, zarządzać i motywować do działania podległy zespół pracowników.
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie Sali Zabaw Fikołki, w dniu gdy pełni rolę Managera Zmianowego;
- Utrzymanie oraz kontrolę przestrzegania przyjętych standardów;
- Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz wysoki poziom satysfakcji klienta;
- Koordynację i nadzór pracy: recepcji, animatorów, kawiarni, firm podwykonawczych (utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych zajęć i warsztatów);
- Raportowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- Czynny udziały w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych pracowników;
- Kontrolę rozliczeń;
- Budżet kosztowy i przychodowy, w obszarze podległym kompetencyjnie;
- Sprawdzanie poprawności faktur pod kątem formalnym i rachunkowym,
- Kontrolę poprawności wpisywania danych do CRM oraz zrządzanie kontaktami z klientami;
- Zarządzanie i kontrolę stanów magazynowych;
- Kontrolę stanu technicznego konstrukcji i urządzeń - współpraca z działem technicznym;
- Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych, zamieszczanie postów i informacji.
Oczekujemy:
- Założenia własnej działalności gospodarczej;
- Dyspozycyjności od pon. do niedz. w godz. 9-21 (2 weekendy pracujące);
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kawiarni/restauracji.
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt menedżerski;
- Możliwości rozwoju w ramach grupy;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy uzależniony od wyników;
- Pracę w młodym i dynamicznym środowisku.
Zgłoszenia prosimy kierować na mail: wioleta.laszuk@fikolki.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
- Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży LavardDołącz do najprężniej rozwijającej się na rynku polskiej marki premium fashion. Poszukujemy:
Konsultanta / Konsultantki ds. Sprzedaży
- Pełny etat
- Typ umowy: Umowa o pracę/zlecenie
Marka Lavard to wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej dla mężczyzn jak i kobiet. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie Lavard kontroluje swój produkt, tak aby spełniał wysokie wymagania klientów. Lavard tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. Lavard to znajomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką.
Kogo poszukujemy?
• osób kreatywnych, z pozytywnym nastawieniem do życia
• chcących rozwijać się w branży premium fashion
• potrafiących budować oparte na zaufaniu relacje z Klientami i współpracownikami
• stawiających sobie cele i dążących do ich realizacji
Co oferujemy?
• umowę o pracę/zlecenie
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia+konkursy)
• pracę w przyjaznej atmosferze
CV prosimy kierować na adres mailowy 255.janki@lavard.pl
Odpowiemy tylko na wybrane oferty.
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
- Sala Zabaw Fikołki zatrudni pracownika KAWIARNI!Oczekujemy:
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientem połączone z pozytywnym nastawieniem
- zorganizowania i pracowitości
- zaangażowania w życie kawiarni
- dyspozycyjności w godz. 9:00-21:00 – do wyboru zmiany od pon. do pt. lub same weekendy albo zmiany łączone (na tygodniu + weekendy)
- dyspozycyjność min. 100 godz. w miesiącu
- umiejętności pracy w grupie
- aktualne badania SANEPIDU
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
CV prosimy kierować na adres mailowy: wioleta.laszuk@fikolki.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
- Sprzedawca kasjerMile widziane osoby z doświadczeniem w branży sportowej lub na stanowisku kasjera/sprzedawcy, również studenci.
Szukamy osób, które:
- Lubią pracę zespołową
- Łatwo nawiązują kontakt
- Angażują się w powierzone obowiązki
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Obsługa kasy fiskalnej
- Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląds klepu
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Karta Multi Spor tPLUS
- Motywacyjny system premiowy
- Elastyczny grafik
- Możliwość awansu w ramach struktury firmy
Aplikuj na: martesport.com.pl/kariera lub przynieś swoje CV do naszego sklepu
- Podejmij wyzwanie w naszym sklepie jako: SPRZEDAWCAWyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?
Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1100 filii w 46 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym blisko 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.
Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!
Podejmij wyzwanie w naszym sklepie jako:
SPRZEDAWCA
Na start:
- nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie
- przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!
- profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%
- postaramy się dopasować grafik do Twoich potrzeb
Coś ekstra:
- atrakcyjne dodatki motywacyjne, bony okazjonalne
- ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw
- poznasz tajniki Visual Merchandisingu
- każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1
- w pełni wyposażona część socjalna dla pracowników
Wspólne cele:
- przygotowanie asortymentu oraz jego prezentacja
- czystość i sprzedaż – idą ze sobą w parze
- wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracji
- kropka nad „i” przy kasie, czyli sprzedaż komplementarna
Wymagania? Wystarczy Twoje zaangażowanie!
Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się
CV złóż bezpośrednio w sklepie lub na naszej stronie kariery pod adresem:
https://jobs.newyorker.de/index.php?id=49&L=36&submit=Suche - Sprzedawca w punkcie handlowym w CH JankiFirma Super Prezenty Sp. z o.. z siedziba w Warszawie poszukuje do swojego zespołu Sprzedawcy w punkcie handlowym w CH Janki
Super Prezenty to prede wszystkim ludzie, ktorzy pragną dzielić się cudownymi prezentami z innymi!
Oterujemy niezapomniane przeżycia w formie kart podarunkowych, voucherow oraz całych zestawow podarunkowych. Na naszej stronie www.superprezenty.pl dzielimy się najlepszymi chwilami, kóre można preżyważ indywidualnie, z partnerem/partnerka lub z całą rodziną i znajomymi.
Strzelanie, zdrowie i uroda, samochody, loty, podróże i degustacje to tylko nieliczne z możliwych opcji do wyboru. Jesteśmy wyłacznym partnerem sieci Empik i Carrefour, co dodaje nam nieustannie skrzydeł, by znajdować coraz to ciekawsze i bardziej ekstremalne prezenty własnie dla takich ludzi, jak my sami!
Obowiązki- aktywna sprzedaż ofert i informowanie o promocjach
- raportowanie wyników
- opieka nad ekspozycją produktów
Wymagania
- dyspozycyjność
- pozytywne nastawienie do Klienta
- otwartość i chęć zdobywania wiedzy
Oferujemy
Stawka:
21 zł brutto /h - umowa zlecenia
2750 zl netto plus system premowy / miesiąc - umowa o pracę- Elastyczność w planowaniu grafiku
- Elastyczny czas pracy
- Miła atmosfera
- Zniżki pracownicze
- Rekrutacja pracowników do lokalu The House of Cheese.Jeśli lubisz wina i sery bądź jesteś gotowa/gotowy na poznanie nowych smaków, praca z Klientem w sklepie nie stanowi dla Ciebie wyzwania, pasuje Ci system pracy dwuzmianowej, chcesz z nami rozwijać markę, o której więcej możesz poczytać na stronie sklepów The House of Cheese to zapraszamy Cię do kontaktu! :)
Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym oraz możliwość poznania najlepszych serów, wyśmienitych win z całego świata!
Sklep mieści się w Centrum Handlowym Janki.
Wymiar pracy: ½ , ¾ lub 1/1 etatu
Typ umowy: zlecenieObowiązki:
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,
- proaktywna postawa,
- zaangażowanie w sprzedaż towarów,
- obsługa kasy fiskalnej,
- dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
Nasze wymagania:
- posiadanie aktualnej książeczki sanepidu,
- chęć i gotowość do pracy,
- pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań,
- rzetelność i uczciwość, odpowiedzialność,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
. doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy: janki@houseofcheese.pl
Zgłoszenia prosimy przesyłać z dopiskiem:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych .”
- DORADCA KLIENTA w butiku SWISSObecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA w butiku SWISS Szukamy osoby na : pełen etat
Interesujesz się zegarkami, modą?
Chcesz pracować w miłym, zgranym zespole?
Masz doświadczenie w obsłudze Klienta?
Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy!Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
DORADCA KLIENTA w butiku SWISS
Szukamy osoby na : pełen etat
Do Twoich zadań będzie należało:
- profesjonalna obsługa klienta w oparciu o najwyższe standardy polegające m.in. na doradztwie, prezentacji produktów, wsparciu klienta w procesie wyboru i zakupu
- opieka posprzedażowa
- nawiązywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami butiku
- dbałość o wizerunek butiku i wystawiennictwo naszych produktów
- inicjatywa i proponowanie własnych pomysłów na rozwój butiku i relacji z Klientami
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia z profesjonalnej obsługi klientów, które pomagają osiągnąć premiowane wyniki w sprzedaży
- cykliczne szkolenia produktowe
- uczestnictwo w wewnętrznych programach rozwojowych
- możliwość szybkiego awansu
- atrakcyjne rabaty pracownicze
- praca w ambitnym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
Wymagania:
- wysokie zdolności komunikacyjne i pewność siebie w kontaktach z Klientem
- umiejętność budowania relacji z Klientami
- umiejętność słuchania i zadawania pytań
- pozytywne nastawienie i wewnętrzna motywacja do pracy z Klientem i produktem
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy z dobrem luksusowym będzie dodatkowym atutem
Odwiedź nasz butik lub prześlij dokumenty aplikacyjne na adres: praca@swiss.eu.
Dołącz do naszego zespołu już dziś!