Praca w Centrum Janki
- Kierownik SklepuCo będziesz robić?:
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów.
W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy.
Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie!
Co będziesz robić?:
- Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu
- Rekrutować, motywować i szkolić pracowników
- Dbać o ekspozycję kolekcji zgodnie z instrukcją VM
- Raportować sprzedaż i poziom realizacji celów
Szukamy ludzi, którzy:
- Mają doświadczenie w rekrutacji, motywowaniu i zarządzaniu zespołem
- Posiadają świetnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Są zorientowani na wyniki, wiedzą jak analizować i wyciągać wnioski z raportów sprzedażowych
- Uwielbiają pracę zespołową i odnajduje się w dynamicznym środowisku
Oferujemy:
- Szansę na długoterminową współpracę
- Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia
- Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas
- Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji
- Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny
- Jasny system premiowy dla każdego pracownika
… i wiele, wiele innych
Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
- Doradca Klienta JD SportsDo Twoich zadań należeć będzie między innymi:
Zapraszamy Cię do naszego świata!
JD Powstało w 1981 roku w północno-zachodniej Anglii, dziś jest wiodącym globalnym wielokanałowym sprzedawcą detalicznym marek sportowych, modowych i outdoorowych. Grupa posiada obecnie około 3400 sklepów na 32 terytoriach, z silną obecnością w Wielkiej Brytanii, Europie, Ameryce Północnej i regionie Azji i Pacyfiku.
Propagujemy najnowsze trendy, zarażamy pasją i uśmiechem i każdego dnia w naszych Sklepach doradzamy Klientom, czerpiąc z tego przyjemność. Dlaczego? Bo kochamy sneakery i streetwear! Jesteś pasjonatem mody ulicznej? Śledzisz panujące trendy i lubisz o nich rozmawiać godzinami? Cenisz sobie pracę w zgranym zespole, który niesie radość innym, a przy tym lubisz wyzwania? To znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Obecnie poszukujemy osób do współpracy na stanowisko:
Doradca Klienta JD Sports
(praca na pełny etat)
Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:
· zapewnienie klientom najlepszej możliwej obsługi,
· sprzedaż produktów z nastawieniem na osiągnięcie celów sprzedażowych,
· utrzymanie odpowiednich standardów VM na sklepie,
· utrzymywanie sklepu i magazynu w czystości,
· reprezentowanie JD Sports w profesjonalny sposób.Mamy dla Ciebie:
· możliwość pracy z największymi markami,
· pakiet szkoleń wdrożeniowych,
· szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,
· zniżki na nasze produkty,
· super atmosferę i zgrany zespół,
· elastyczny grafik,
· możliwość skorzystania z pakietu sportowego,
· możliwość rozwoju w całej Grupie MIG.Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
· nie wyobrażasz sobie pracy bez kontaktu z ludźmi
· jesteś pewny siebie i otwarty,
· posiadasz wysokie umiejętności sprzedażowe.
· masz pozytywne nastawienie i cenisz sobie możliwość rozwojuMile widziane doświadczenie na podobnych stanowisku.
Prześlij nam swoje CV i bądź częścią naszego Teamu!
JD on Youtube: youtube.com/JDsportsOfficial/featured
Jd online shop: jdsports.pl
- Pracownik Restauracji PopeyesJak będzie wyglądała Twoja praca?
Historia Popeyesa rozpoczęła się 49 lat temu w Nowym Orleanie w Luizjanie. To co zaczęło się jako jedna mała restauracja z marzeniem o stworzeniu najlepszego smażonego kurczaka na świecie, jest teraz szaleństwem, które ogarnęło świat serwując w ponad 3700 restauracjach.
Szukamy osób, którzy chcą mieć udział w uczynieniu Popeyes najbardziej lubianą marką kurczaków w Polsce - czy to będziesz Ty? Przekonaj się sam i zaaplikuj na stanowisko:
Pracownik Restauracji Popeyes
Miejsce pracy:
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
• Będziesz dbał o obsługę Gości, zapewniając im pozytywne wrażenia,
• Będziesz przygotowywał najwyższej jakości produkty,
• Będziesz utrzymywał czystość w restauracji,
• Będziesz wspierał restaurację w realizacji wyznaczonych celów,
• Będziesz dbał o najlepszą atmosferę!Czego oczekujemy?
• Abyś był pozytywnie nastawiony i zaangażowany w życie restauracji,
• Abyś był otwarty i komunikatywny,
• Abyś był dyspozycyjny zarówno w ciągu tygodnia jak i w weekendy,
• Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii – wszystkiego Cię nauczymy!Co zyskasz, jeśli dołączysz do naszego zespołu?
• Stabilne zatrudnienie: umowa zlecenie lub umowa o pracę,
• Elastyczne godziny pracy,
• Udział w konkursach i szansa zdobycia dodatkowych premii,
• Możliwość skorzystania z karnetu sportowego,
• Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
• Możliwość dalszego rozwoju.Numery telefonów do kontaktu: 571 449 913 / 570 130 756
- Pracownik RestauracjiJak będzie wyglądała Twoja praca?
Lubisz ludzi? Chcesz rozwijać siebie i innych? Uwielbiasz, gdy Twoi Goście wychodzą z restauracji z uśmiechem? Nowe wyzwania dają Ci energię do działania? Jeżeli tak, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość!
Mamy dla Ciebie idealną pracę! Dołącz do naszego zespołu i sam się przekonaj!
Aplikuj na stanowisko: Pracownik Restauracji
Miejsce pracy:
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
• Będziesz dbał o obsługę Gości, zapewniając im pozytywne wrażenia,
• Będziesz przygotowywał najwyższej jakości produkty,
• Będziesz utrzymywał czystość w restauracji,
• Będziesz wspierał restaurację w realizacji wyznaczonych celów,
• Będziesz dbał o najlepszą atmosferę!Czego oczekujemy?
• Abyś był pozytywnie nastawiony i zaangażowany w życie restauracji,
• Abyś był otwarty i komunikatywny,
• Abyś był dyspozycyjny zarówno w ciągu tygodnia jak i w weekendy,
• Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii – wszystkiego Cię nauczymy!Co zyskasz, jeśli dołączysz do naszego zespołu?
• Stabilne zatrudnienie: umowa zlecenie lub umowa o pracę,
• Elastyczne godziny pracy,
• Ekwiwalent za pranie, dodatek za godziny nocne (już od 21:00),
• Udział w konkursach i szansa zdobycia dodatkowych premii,
• Możliwość skorzystania z karnetu sportowego,
• Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
• Zniżkę na ulubione produkty w Burger Kingu,
• Możliwość dalszego rozwoju.Numery telefonów do kontaktu: 571 449 913 / 570 130 756
- Zastępca Kierownika Sklepu JD SportsDo Twoich zadań należeć będzie:
Zapraszamy Cię do naszego świata!
JD Powstało w 1981 roku w północno-zachodniej Anglii, dziś jest wiodącym globalnym wielokanałowym sprzedawcą detalicznym marek sportowych, modowych i outdoorowych. Grupa posiada obecnie około 3400 sklepów na 32 terytoriach, z silną obecnością w Wielkiej Brytanii, Europie, Ameryce Północnej i regionie Azji i Pacyfiku.
Propagujemy najnowsze trendy, zarażamy pasją i uśmiechem i każdego dnia w naszych Sklepach doradzamy Klientom, czerpiąc z tego przyjemność. Dlaczego? Bo kochamy sneakery i streetwear! Jesteś pasjonatem mody ulicznej? Śledzisz panujące trendy i lubisz o nich rozmawiać godzinami? Cenisz sobie pracę w zgranym zespole, który niesie radość innym, a przy tym lubisz wyzwania? To znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!
Obecnie poszukujemy osób do współpracy na stanowisko:
Zastępca Kierownika Sklepu JD Sports
(praca na pełny etat)
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie Kierownika w czynnościach związanych z funkcjonowaniem sklepu (m.in. organizacja pracy, realizacja planów sprzedażowych i maksymalizacja zysków, budowanie i nadzorowanie pracy Zespołu),
- egzekwowanie i utrzymanie standardów JD SPOTS,
- szkolenia i rozwój członków zespołu,
- obsługa Klienta,
- dbałość o wygląd salonu i prezentację produktu,
- utrzymywanie standardów JD Sports.
Mamy dla Ciebie:
- możliwość pracy z największymi markami,
- pakiet szkoleń wdrożeniowych,
- szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,
- zniżki na nasze produkty,
- super atmosferę i zgrany zespół,
- możliwość skorzystania z pakietu sportowego,
- możliwość rozwoju w całej Grupie MIG.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- raporty są dla Ciebie jak mapy, które wskazują drogę do celu,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- angażujesz się w powierzone obowiązki,
- charakteryzuje Cię odpowiedzialność,
- nie wyobrażasz sobie pracy bez kontaktu z ludźmi
- jesteś ambitny i nie boisz się wyzwań
- lubisz pracę zespołową,
- masz łatwość w przekazywaniu wiedzy,
- umiejętnie zarządzasz zespołem oraz sprzedażą.
Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowisku.
Prześlij nam swoje CV i bądź częścią naszego Teamu!
JD on Youtube: youtube.com/JDsportsOfficial/featured
Jd online shop: jdsports.pl
Zastępca Kierownika Sklepu JD Sports/Warszawa/C.H. Janki
- Doradca Klienta / Supervisor JD SportsZapraszamy Cię do naszego świata!
Zapraszamy Cię do naszego świata!
JD Powstało w 1981 roku w północno-zachodniej Anglii, dziś jest wiodącym globalnym wielokanałowym sprzedawcą detalicznym marek sportowych, modowych i outdoorowych. Grupa posiada obecnie około 3400 sklepów na 32 terytoriach, z silną obecnością w Wielkiej Brytanii, Europie, Ameryce Północnej i regionie Azji i Pacyfiku.
Propagujemy najnowsze trendy, zarażamy pasją i uśmiechem i każdego dnia w naszych Sklepach doradzamy Klientom, czerpiąc z tego przyjemność. Dlaczego? Bo kochamy sneakery i streetwear! Jesteś pasjonatem mody ulicznej? Śledzisz panujące trendy i lubisz o nich rozmawiać godzinami? Cenisz sobie pracę w zgranym zespole, który niesie radość innym, a przy tym lubisz wyzwania? To znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!
Obecnie poszukujemy osób do współpracy na stanowisko:
Doradca Klienta / Supervisor JD Sports
(praca na pełny etat)
Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:
· wsparcie kierownika w czynnościach związanych z prowadzeniem sklepu (m. in. realizacja planów sprzedażowych i nadzorowanie pracy zespołu),
· zapewnienie klientom najlepszej możliwej obsługi,
· wdrażanie, i utrzymanie odpowiednich standardów VM na sklepie,
· współpraca ze specjalistami VM
· utrzymywanie sklepu i magazynu w czystości,
· dbałość o odpowiednie zatowarowanie sklepu,
· reprezentowanie JD Sports w profesjonalny sposób.Mamy dla Ciebie:
· możliwość pracy z największymi markami,
· pakiet szkoleń wdrożeniowych,
· szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,
· zniżki na nasze produkty,
· super atmosferę i zgrany zespół,
· elastyczny grafik,
· możliwość skorzystania z pakietu sportowego,
· możliwość rozwoju w całej Grupie MIG.Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
· chcesz nauczyć się jak zarządzać zespołem,
· angażujesz się w powierzone obowiązki,
· charakteryzuje Cię odpowiedzialność,
· nie wyobrażasz sobie pracy bez kontaktu z ludźmi
· jesteś pewny siebie i otwarty,
· posiadasz wysokie umiejętności sprzedażowe,
· jesteś gotowy na nowe wyzwaniaMile widziane doświadczenie na podobnych stanowisku.
Prześlij nam swoje CV i bądź częścią naszego Teamu!
JD on Youtube: youtube.com/JDsportsOfficial/featured
Jd online shop: jdsports.pl
- KAKADU obsługa Klientów zgodnie ze standardami MarkiJeśli lubisz kontakt z ludźmi, a dobro zwierząt jest dla ciebie ważne - dołącz do Nas !
Jedna z największych sieci sklepów zoologicznych w Europie środkowo-wschodniej poszukuje ludzi dla których praca to pasja stwarzająca możliwość do rozwoju. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, a dobro
zwierząt jest dla ciebie ważne - dołącz do Nas !
Zadania:
• obsługa Klientów zgodnie ze standardami Marki
• przyjmowanie dostaw
• kompleksowa opieka nad zwierzętami
• dbanie o czystość sklepu
• troska o estetykę i standard ekspozycji produktów
Wymagania:
• komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• pozytywne nastawienie i otwartość na pozyskiwanie wiedzy specjalistycznej
• zaangażowanie
• sympatia i szacunek do zwierząt
• pełnoletność
• doświadczenie na oferowanym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• zniżkę na cały asortyment dostępny w naszych sklepach do -50 %
• miesięczny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
• szkolenie, które wprowadzi Cię w świat KAKADU
• Nieformalną kulturę organizacyjną- wszyscy mówimy sobie po imieniu
• Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy.
• Możliwość przychodzenia do pracy ze swoim pupilem
• Ubezpieczenie grupowe WARTA na preferencyjnych warunkachAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma SUPER ZOO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez nas w celu prowadzenia procesu rekrutacji. Pani/Pana danych nie będziemy udostępniać innym odbiorcą. Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji oraz
ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Zgodnie z przepisami przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo dostępu do danych i ich sprostowania oraz ich przeniesienia. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego.
Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Informujemy również ze Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej - Konsultant - Sprzedawca Warszawa JankiZOBACZ, CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ
KONIEC Z CV! Dla nas liczysz się TY, a nie to co robiłaś/eś wcześniej! Skorzystaj z innowacyjnej rekrutacji i dołącz do nas! Dla nas piękno to Ludzie
Tak może wyglądać Twoja praca:
- doradzenie klientom w doborze kosmetyków i obsługa przy kasie
- zajmowanie się towarem: przyjmowanie, wykładanie oraz dokładanie na półki
- kompletowanie paczek sklepu internetowego
- zdobywanie wiedzy produktowej podczas godzin pracy
Wspólnie z naszymi zespołami przygotowaliśmy interaktywną grę video, dzięki której poznasz realia naszej pracy, koleżanki i kolegów z drogerii oraz przygotowane przez nich zadania. Dzięki temu od razu uzyskasz informację zwrotną na temat swoich silnych stron w branży sprzedażowej.
SPRAWDŹ, JAKICH OSÓB SZUKAMY I CO OFERUJEMY
Na początek wystarczy, jeśli:
- lubisz pracę z ludźmi,
- jesteś otwarty/a na doradzanie klientom,
- angażujesz się w powierzoną pracę,
- interesujesz się kosmetykami.
Na to możesz liczyć:
- umowa o pracę bez okresu próbnego, a już po 18 miesiącach umowę na stałe!
- Kafeteria Benefitów, gdzie samodzielnie wybierzesz interesujące Cię propozycje. Do wyboru mamy m.in. bony do znanych portali i sklepów odzieżowych, elektronicznych, restauracji i punktów rekreacyjnych.
- Karta Multisport PLUS (50 zł/2 miesiące), która uprawnia do wejść do siłowni, basenu lub sauny nawet kilka razy dziennie!
- Premia zespołowa za dobre wyniki sprzedażowe
- Możliwość ubezpieczenia na życie
- Szkolenia dopasowane do Ciebie i Twoich potrzeb – co roku możesz wybrać dla siebie szkolenie z pośród pakietu 36 tematów
- Możliwość szybkiego rozwoju – aż 80% osób w Hebe awansuje wewnętrznie i to już nawet po 11 miesiącach pracy
- Sprzedawca CCC Warszawa JankiCo będziesz robić?:
- Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta
- Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta
- Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu
Szukamy ludzi, którzy:
- Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole
- Są zaangażowani i chcą się rozwijać
- Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć!
- Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu
Oferujemy:
- Szansę na długoterminową współpracę
- Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia
- Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas
- Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji
- Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny
- Jasny system premiowy dla każdego pracownika
… i wiele, wiele innych
Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Sprzedawca-CCC-Warszawa-Janki/29161-29789-26-prc-2489.html
- Salon Verona Jewellery poszukujeDoradczyni / Doradce Klienta w Salonie jubilerskim Verona
- Centrum Handlowe Janki ul.Mszczonowska3, 05-090 Janki k/Warszawy
- Umowa Zlecenie
- niepełny etat
Zakres obowiązków :
- aktywna sprzedaż i obsługa osób odwiedzających Salon
- dbanie o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami firmy
- dbanie o wysoką jakość ekspozycji biżuterii
- obsługa kasy fiskalnej
- aktywna obsługa procesu reklamacji
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży/obsłudze lub predyspozycje do pracy w tym obszarze
- wysokie zdolności komunikacyjne
- entuzjazm i inicjatywa w podejmowaniu działań
- wysoka kultura osobista
Mile Widziane:
- doświadczenie w branży jubilerskiej
- doświadczenie w pracy w sieciach handlowych
- znajomość języka angielskiego
Cv proszę wysyłać na maila: kamila.zukowska@verona.pl
Możliwość dostarczenia CV do Salonu Verona w CH Janki ul.Mszczonowska3, 05-090 Janki k/Warszawy
- Sprzedawca Doradca Klienta (Lokalizacja – Janki)Do sklepu C&A w Centrum Handlowym Janki zachęcamy do aplikowania na stanowisko Sprzedawca Doradca Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dostarczanie Klientom niezapomnianych doświadczeń zakupowych. Dzięki swojej energii i pasji do mody zapewni doskonałą obsługę i będzie napędzać sprzedaż. Tworząc ze
współpracownikami zgrany zespół, zadba o to, aby sklep był dobrze zorganizowany i atrakcyjny wizualnie.Zakres obowiązków
- Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień
- Proaktywne podejście do Klienta tj. witanie i udzielanie odpowiedzi na pytania
- Doradzanie Klientowi m.in. w zakresie kroju dżinsów, stylizacji i rozmiaru
- Pomoc Klientowi w znalezieniu odpowiedniego produktu, zarówno w sklepie
internetowym jak i stacjonarnym, przy wykorzystaniu narzędzi serwisowych (np. kodów QR)
- Znajomość promocji online i offline
- Zapewnienie płynnego działania sklepu, praca przy kasie, pomoc przy umieszczaniu prawidłowych cen i dbanie o sprawną obsługę Klientów w przymierzalniCo oferujemy
W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów
- Zniżkę pracowniczą
- Atrakcyjne benefity
Kogo szukamy?
Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Powinna ównież pasjonować się modą i być na bieżąco z najnowszymi trendami. Nasze wymagania:
- Zorientowanie na Klienta oraz otwarta osobowość
- Otwartość na zmiany i innowacje oraz chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji
w zakresie mody, handlu detalicznego i sprzedaży
- Umiejętność pracy w zespole; umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych, rzetelność i chęć pomagania innym
Skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację na adres: pl-643@canda.com do 30.09.2024 lub pozostaw w sklepie C&A w Centrum Handlowym Janki. Czekamy na kontakt z Twojej strony! - Zastępca Kierownika Sklepu CCC JankiCo będziesz robić?:
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów.
W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy.
Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Zastępca Kierownika Sklepu CCC Janki
Co będziesz robić?:
• Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu wspólnie z Kierownikiem Sklepu
• Wspierać Kierownika Sklepu podczas rekrutacji
• Wspólnie z Kierownikiem Sklepu motywować i szkolić Pracowników
• Dbać o ekspozycję kolekcji zgodnie z instrukcją VM
• Raportować sprzedaż i poziom realizacji celówSzukamy ludzi, którzy:
• Mają doświadczenie w rekrutacji, motywowaniu i zarządzaniu zespołem
• Posiadają świetnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
• Są zorientowani na wyniki, wiedzą jak analizować i wyciągać wnioski z raportów sprzedażowych
• Uwielbiają pracę zespołową i odnajduje się w dynamicznym środowiskuOferujemy:
• Szansę na długoterminową współpracę
• Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia
• Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas
• Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji.
• Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny.
• Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innychGotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
ttps://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Zastepca-Kierownika-Sklepu-CCC-Janki/28320-28889-26-bk1-2489.html
- SPRZEDAWCA JYSK Janki k/WarszawyLubisz sprzedaż? Chcesz wraz ze swoim zespołem zapewniać najlepszą obsługę klienta? Odnajdujesz się w dynamicznym środowisku?
SPRZEDAWCA JYSK Janki k/Warszawy (5100PLN)
Pełny etat
-
Opis stanowiska
Lubisz sprzedaż? Chcesz wraz ze swoim zespołem zapewniać najlepszą obsługę klienta? Odnajdujesz się w dynamicznym środowisku?
Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, w takim razie możesz być Sprzedawcą, którego szukamy!
CO OFERUJEMY
Dołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie.
Dodatkowo otrzymujesz:
- Możliwość rozwoju w oparciu o jasną ścieżkę kariery – 80% stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy z awansów wewnętrznych.
- Jasny system wynagradzania
- Konkurencyjny system premiowania oparty na wynikach sprzedażowych
- Wewnętrzne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami
- Elastyczny harmonogram pracy
- 20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen Group
- Atrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, wolna Wigilia, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w Danii
- Możliwość angażowania się w działania społeczne (Klub Biegacza, akcje charytatywne)
- Finansowe nagrody jubileuszowe
CZYM BEDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ
- Będziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami i z wykorzystaniem wiedzy o produktach
- Wspólnie z zespołem będziesz realizować cele sprzedażowe
- Będziesz dbać, aby sklep był atrakcyjny dla klientów – w 100% czysty i dobrze wypełniony naszymi produktami
- Będziesz uczestniczyć w dostawach: rozpakowywaniu i rozkładaniu towaru, zarówno w magazynie jak i w sklepie
- Będziesz mieć okazję, aby wziąć odpowiedzialność za swój własny obszar/dział w sklepie
CZEGO OCZEKUJEMY
- Jesteś towarzyski(-a), podejmujesz inicjatywę i zapewniasz naszym klientom najlepsze doświadczenie i obsługę podczas zakupów
- Lubisz rozmawiać z ludźmi i z entuzjazmem podchodzisz do każdego klienta
- Jesteś dobrym kolegą/koleżanką – razem ze swoim zespołem wspieracie się, aby stale osiągnąć jeszcze lepsze wyniki
- Uwielbiasz różnorodność i jesteś elastyczny(-a): zarówno pod względem zadań, jak i harmonogramu pracy
- Gotowości do pracy w godzinach otwarcia naszych sklepów w tym w soboty i w niedziele handlowe
Aplikuj poprzez stronę:
- Kasjer / Kasjerka - Sprzedawca / SprzedawczyniZakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa Klientów
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki
- Aktywna sprzedaż produktów
- Dbanie o wygłąd sklepu
- Obsługa kas fiskalnych i realizacja płatności
- Monitorowanie stanów magazynowych
- Realizowanie akcji promocyjnych
- Sporządzanie raportów dziennych
Nasze wymagania
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku od 3 miesięcy
- Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy.
- Oryginalność i entuzjazm
- Przyjmowanie dostaw i rozliczanie towarów;
- Komunikatywność i brak obaw przed kontaktem z klientem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- Uśmiech, energia do działania, pozytywne nastawienie do zmian oraz nastawienie na rozwój
- Chęć rozwijać się w sprzedaży
- Jesteś dyspozycyjny do pracy w weekendy, w godzinach popołudniowych i porannych
- Merchandising
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole
To oferujemy
- Praca w środowisku o bardzo wysokim poziomie kultury biznesowo-osobistej
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
- Możliwości rozwoju
Benefity
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
O firmie
Ukraińska marka Snail Bob, która specjalizuje się w produkcji naturalnych owocowych słodyczy bez dodatku cukru.
W asortymencie marki Snail Bob znajdują się różnorodne, zdrowe słodycze o różnych kształtach i teksturach: owocowe rolady, prążki, naturalna galaretka na bazie agar-agar, galaretka i naturalne czekoladki w belgijskiej czekoladzie, smoothie, dziecięce puree, puree kulinarnie.
Produkty marki są obecne w 26 krajach na świecie i są sprzedawane w supermarketach w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, Rumunii, Kanadzie, Australii, USA, na Łotwie, Litwie, w Estonii, Wielkiej Brytanii, Islandii, Japonii, a także na platformie internetowej Amazon w USA i Kanadzie.Link do składania aplikacji: https://www.pracuj.pl/praca/kasjer-kasjerka-sprzedawca-sprzedawczyni-janki-pow-pruszkowski-mszczonowska-3,oferta,1003344086?s=8627094b&searchId=MTcxNjc5NTg2MzgwNS4yNjEy
- Projektant - JankiDołącz do Ekipy:
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Co zyskasz dołączając do Ekipy?
- umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;
- premie uzależnione od wyników sklepu i działu;
- udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy;
- priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;
- szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);
- możliwość udziału w programach rozwojowych;
- przewidywalny grafik;
- smartfon;
- benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;
- możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ – SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE / CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!
Kogo szukamy?
- potrafisz projektować i aranżować wnętrza;
- śledzisz nowe trendy i rozwiązania;
- lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z ludźmi;
- potrafisz słuchać i proponować inspirujące rozwiązania;
- potrafisz działać zespołowo.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- przygotowywanie wizualizacji projektów zleconych przez klientów;
- profesjonalną i kompleksową obsługę sprzedażową w punkcie projektowania;
- dbałość o wizerunek i ekspozycję w strefie aranżacji.
- Doradca / doradczyni ds. kluczowych klientów - JankiDołącz do Ekipy:
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Co zyskasz dołączając do Ekipy?
- premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować;
- udział w wynikach - raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin;
- umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem;
- ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;
- programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój;
- dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami;
- platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (eTutor) bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat;
- platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- platformę benefitów Worksmile (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru;
- smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy;
- zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń;
- pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność;
- dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku;
- płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami.
Kogo szukamy?
- umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami;
- masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów;
- masz doświadczenie w negocjacjach;
- umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy;
- posiadasz doświadczenie w branży technicznej lub budowlanej.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu;
- profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji;
- serwis przed i posprzedażny (kosztorysy, zwroty, reklamacje);
- budowanie długofalowych relacji z klientami i zapewnienie im opieki w czasie realizacji projektu;
- oferowanie i dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klienta;
- pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
- Do Salonu Esotiq w CH Janki, poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/doradca klienta.Jesteś kobietą, która nie lubi się nudzić i chcesz się rozwijać? Mamy pracę dla Ciebie!
Jesteśmy wiodącą marką istniejącą na polskim rynku od 20 lat. Chcemy być wyjątkowi, dlatego pracujemy z naszymi najlepszymi projektantkami, dokładając wszelkich starań, aby kobiety kochały siebie i zawsze czuły się piękne. Bliskie są Ci nasze wartości i cenisz miejsca w których ważny jest człowiek? Jesteś kobietą, która nie lubi się nudzić i chcesz się rozwijać? Mamy pracę dla Ciebie!
Oferujemy:
- pełne przeszkolenie,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- za wypracowane wyniki premię finansową oraz towarową.
Oczekujemy:
- wysokiej kultury osobistej,
- dobrego kontaktu z klientem,
- zaangażowania w wyznaczone cele,
- dobrej organizacji pracy.
Zakres obowiązków:
- aktywna obsługa klienta,
- przyjmowanie i wywieszanie towaru, zgodnie ze standardami VM,
- obsługa programu sprzedażowego,
- dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
Jeśli jesteś zainteresowana ofertą pracy, prosimy o wysłanie CV na adres esotiqjanki@gmail.com
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maj 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) Oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Dołącz do naszego zespołuna stanowisku Sprzedawcy w sklepie TK Maxx Janki.
TK Maxx jest częścią grupy TJX Europe, w której znajdziesz różne produkty, ale łączy nas ta sama cecha - poszukiwanie skarbów, które dają nam radość. Od stylowych perełek, znanych marek do unikatowej biżuterii, gwarantujemy naszym klientom szalone możliwości każdego dnia. Równie dynamiczna jest nasza praca. W sklepach nieustannie coś się dzieje, co sprzyja rozwojowi i zaangażowaniu. Każdy dzień daje możliwość odkrycia czegoś nowego.
Dołącz do naszego zespołu na stanowisku Sprzedawcy w sklepie TK Maxx Janki.
Zatrudnienie w pełnym i niepełnym wymiarze godzin.
Etat: 12, 20, 30 godzin/tydzień
Etat: 40 godzin/tydzień
Stawka: 27.14 zł
Szukasz pracy, dzięki której zajdziesz daleko?
Sprzedawcy pełnią rolę ambasadorów naszej marki. Muszą być zatem pewni siebie i komunikatywni. Wyobraź sobie pracę, w której nie ma dwóch takich samych dni. W sklepach nieustannie coś się dzieje – w jednej chwili obsługujesz klienta, a za moment rozpakowujesz dostawę pełną nowych niesamowitych produktów. Korzyści z bycia sprzedawcą w TK Maxx nie kończą się na pracy z zespołem świetnych ludzi.Oferujemy pełną gamę benefitów dla wszystkich naszych pracowników.
Są to:
• konkurencyjne wynagrodzenie
• ubezpieczenie na życie
• prywatna opieka medyczna
• karta sportowa
• zniżka na wszystkie produkty dostępne w sklepach TK MaxxOdkryj to, co nas wyróżnia w TK Maxx - przekonasz się, że to coś więcej niż praca. Jesteśmy dynamiczną organizacją, razem współpracujemy, uczymy się i rozwijamy. Dołączając do naszego zespołu w sklepach, możesz liczyć na pełne wsparcie różnorodnej i zgranej grupy. Masz prawo wiedzieć, jakie informacje o Tobie posiadamy i w jaki sposób wykorzystujemy te informacje. W celu uzyskania
bardziej szczegółowych informacji na temat wykorzystywania przez nas danych i praktyk ich udostępniania, prosimy odwiedzić:www.mytjx.com/mytjx/Global_TJX_Privacy_Notice.pdf i zapoznać się z naszą pełną Polityką Prywatności
- Doradca klienta w sklepie Lovisa.Oferujemy
Lovisa to firma zajmująca się sprzedażą modnej biżuterii w atrakcyjnej cenie.
Lovisa jest międzynarodową i szybko rozwijającą się marką.
Poznaj nas na careers.lovisa.com/plOferujemy:
- Wysokiej jakości szkolenie z obsługi klienta i znajomości produktu
- Profesjonalne szkolenie z piercingu
- Wsparcie Kierownika Sklepu oraz Kierownika Regionalnego w codziennej pracy
- Możliwość awansu na stanowiska kierownicze
- Coaching Leader dla członków zespołu pracujących w niepełnym wymiarze godzin
- Program nagród za polecenie pracownika
- Wspólpracę z modnym i nowoczesnym klientem
- Współpracę z młodym i energicznym zespołem
- Łatwy sprzedażowo produkt
- Rabat na naszą biżuterię
Opis stanowiska:
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
- Wykonywanie usługi piercingu
- Uzupełnianie sprzedanego produktu
- Zarządzanie kasą
- Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
- Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
- Bądź sobą! Baw się dobrze!
O Tobie:
- Chęć do aktywnej obsługi klientów
- Motywacja i dążenie do osiągania doskonałych wyników sprzedażowych
- Znajomość najnowszych trendów
- Duża otwartość w bezpośrednim kontakcie z klientem
Prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez link: https://careers.lovisa.com/pl/jobs/4579090-doradca-klienta-niepelny-etat?promotion=1047641-trackable-share-link-ch-janki
- Lokal: BOBOQ FRESHStanowisko: kasjer/sprzedawca
Gdzie: CH Janki
Lokal: BOBOQ FRESH
Stanowisko: kasjer/sprzedawca
Umowa zlecenieStawka godzinowa brutto: 27,70 zł
Czas dojazdu wliczany w czas pracy !!!Wynagrodzenie: godzinowe + premia utargowa
Tryb wypłaty: miesięczny
Tryb pracy: weekendowy (piątek, sobota, niedziela handlowa), elastyczny czas pracyNasze wymagania:
- ukończony 18 rok życia
- ważna legitymacja szkolna lub studencka
- książeczka sanitarno epidemiologicznaProsimy o składanie CV mailowo: warszawa.janki@boboq.eu
- Doradcy Wizerunku – Sprzedawcy w CH JANKI - PRACA OD ZARAZPAWO to POLSKA marka z ponad 30 letnią tradycją. Z pasją kreujemy wizerunek nowoczesnego mężczyzny.
Twój zakres obowiązków:
- Rozpoznawanie potrzeb klienta,
- Tworzenie stylizacji
- Aktywna sprzedaż i budowanie trwałych relacji z klientem
- Dbanie o wystrój salonu, zgodnie ze standardami i wytycznymi VM
Oczekujemy:
- POZYTYWNEGO NASTAWIENIA
- Zorientowania na cel
- Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
- Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem
- Doświadczenia w handlu i bezpośredniej obsłudze klienta - MILE WIDZIANE
- ZAANGAŻOWANIA I CHĘCI DO PRACY
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem motywacyjnym
- Możliwość rozwoju z zakresu stylizacji oraz mody
- Możliwość uzyskania certyfikatu Doradcy Wizerunku
- Dla osób chętnych, możliwość rozwoju w zakresie prowadzenia social media
- Regularny Feedback i BIEŻĄCE WSPARCIE
- Rabaty pracownicze
Prosimy wysłać CV na adres: rekrutacja@pawo.pl
- KAZAR - doradca klientaJuż teraz zacznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!
SZACUNEK, UCZCIWOŚĆ, DOSKONAŁOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I PASJA to wartości, które są Ci bliskie?
Już teraz zacznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!
Od ponad 30 lat budujemy firmę, w której butach chodzą już miliony Polaków. Nasze salony zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce oraz na Węgrzech.
Twój zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o najwyższe standardy
- Utrzymywanie kluczowych wskaźników sprzedaży na wymaganym poziomie
- Przyjmowanie dostaw oraz przygotowywanie wysyłek produktów między salonami
- Branie udziału w inwentaryzacjach salonu
- Dbanie o estetyczny wygląd salonu
- Dbanie o ekspozycję produktów we współpracy z Działem VM
Nasze wymagania:
- Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
- Posiadasz pierwsze doświadczenie w sprzedaży (mile widziane)
- Odznaczasz się wysokim poziomem kultury osobistej
- Wyróżniasz się otwartością w nawiązywaniu kontaktów
- Praca w grupie sprawia Ci przyjemność
- Chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży modowej
To oferujemy:
- Umowa o pracę
- Umowa zlecenie na okresie próbnym
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premie za realizację planów sprzedażowych
- Realna ścieżka kariery
- Szkolenia
- Służbowa odzież i obuwie
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na produkty marki Kazar
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Program Kafeteryjny
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Spotkania integracyjne
- Praca w Zespole wyjątkowych ludzi, którzy kochają to co robią.
https://kazar.elevato.net/pl/sprzedawca,ja,74?source=8817
- Team Leader Sklepu eobuwie.pl | MODIVOGrupa MODIVO, właściciel sklepów eobuwie.pl to obecnie jeden z największych graczy na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Kierujemy się innowacyjną strategią omnichannel, która łączy świat offline z online.
Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzalnie – interaktywnymi garderobami. Unikatowy koncept łączy ze sobą w nowatorski sposób salę sprzedaży oraz przestrzeń magazynową.
Oprócz technologii istotną siłą MODIVO są ludzie. To dzięki nim tak prężnie się rozwijamy i zdobywamy kolejne rynki. Otwarte, życzliwe i pomocne – takie są nasze zespoły w sklepach stacjonarnych.
Dołącz do nas i #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie.
Czym będziesz się zajmować?
- Aktywną obsługą i wsparciem naszych klientów - doradztwem i przedstawieniem naszego unikalnego konceptu omnichannel, pomocą w zakupach na tablecie, czy w skorzystaniu z interaktywnych przymierzalni
- Wsparciem sprzedawców w bardziej wymagających sytuacjach rozwiązywanie nieprawidłowości i sporów oraz pracowników magazynowych w realizacji zamówień
- Planowaniem dnia pracy zgodnie ze standardami – otwarcie/zamykanie sklepu, podział zadań, ustalanie zastępstw pracowników w przypadku zmian grafikowych, rozliczenia kasowe, analiza wyników sprzedaży i realizacji celów, weryfikacją dokumentacji logistycznej, kontrolą stanów magazynowych,
- Kontaktem z innymi działami wspierającymi (magazyn główny, transport, alokacja marketing, reklamacje, zwroty, BOK, administracja)
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie technologii na sklepie i magazynie
- Wdrażaniem w pracę nowych pracowników
- Utrzymaniem ładu i porządku na sali sprzedaży i magazynie
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Komunikatywności, otwartości i łatwości w nawiązywaniu relacji - czyli tego co ważne w kontakcie z klientem
- Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu oraz efektywnego działania w wielozadaniowym środowisku pracy, bo u nas nie ma miejsca na nudę
- Minimum półrocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Sprzedawcy lub Pracownika Magazynowego
- Doświadczenia w prowadzeniu zmiany w sklepie oraz uczestnictwa lub współuczestnictwa w otwarciu/zamykaniu sklepu
- Podstawowej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizowania wyników
- Umiejętności delegowania, egzekwowania, prioretetyzacji zadań oraz przekazywania feedbacku
- Wysokiej kultury osobistej oraz dojrzałości biznesowej
- Odpowiedzialności oraz umiejętności wyjścia z inicjatywą w ramach wprowadzania usprawnień na sali sprzedaży
- Umiejętności przekazywania wiedzy i sprawnej komunikacji
Dodatkowym atutem będzie, jeśli:
- Znasz i płynnie poruszasz się po systemach magazynowych i logistycznych
Co możemy zaoferować?
- Rozwój - nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, dodatkowo otrzymasz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe
- Atrakcyjne zniżki na zakupy w MODIVO, eobuwie.pl i CCC
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia
- Atrakcyjny finansowo program poleceń pracowniczych
- Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników
- Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody
CV wyślij tutaj: https://praca.modivo.pl/team-leader-sklepu-eobuwie-pl-modivo-centrum-janki
- Sprzedawca eobuwie.pl | MODIVOGrupa MODIVO, właściciel sklepów eobuwie.pl to obecnie jeden z największych graczy na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Kierujemy się innowacyjną strategią omnichannel, która łączy świat offline z online.
Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzalnie – interaktywnymi garderobami. Unikatowy koncept łączy ze sobą w nowatorski sposób salę sprzedaży oraz przestrzeń magazynową.
Oprócz technologii istotną siłą MODIVO są ludzie. To dzięki nim tak prężnie się rozwijamy i zdobywamy kolejne rynki. Otwarte, życzliwe i pomocne – takie są nasze zespoły w sklepach stacjonarnych.
Dołącz do nas i #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie.
Czym będziesz się zajmować?
- Aktywną obsługą naszych klientów - rozmowa z ludźmi to nasza codzienność
- Wsparciem klienta - doradztwem i przedstawieniem naszego unikalnego konceptu omnichannel, pomocą w zakupach na tablecie, czy w skorzystaniu z interaktywnych przymierzalni
- Realizacją zadań magazynowych jak np. przyjmowaniem dostaw, kontrolą towaru pod względem jakościowym i ilościowym, sprawną realizacją zamówień
- Dokładnym i regularnym prowadzeniem dokumentacji magazynowej, która wspomaga codzienne zadania
- Utrzymaniem ładu i porządku, ale bez obaw, nie jest to tradycyjny sklep z ubraniami na wieszakach i butami na półkach, nie będziesz zajmować się ich układaniem
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji - czyli tego co ważne w kontakcie z klientem
- Otwartości i chęci poznawania nowoczesnych technologii - jeśli z łatwością przychodzi Ci obsługa aplikacji, systemów to świetnie, bo cenimy sobie otwartość na nowe rozwiązania cyfrowe
- Swobodnego i efektywnego działania w wielozadaniowym środowisku pracy, bo u nas nie ma miejsca na nudę,
- Dyspozycyjności i gotowości do pracy także popołudniami lub w soboty – grafik jest elastyczny, więc pogodzisz pracę także z innymi zajęciami
- Realizacją wyznaczonych celów, w MODIVO cele osiągamy zespołowo
- Umiejętności pracy w zespole, bo w MODIVO stawiamy na współpracę
- Ciekawości i chęci odkrywania świata technologii i mody, dzięki temu połączysz pracę z zainteresowaniami
Co możemy zaoferować?
- Możliwość łączenia pracy z innymi obowiązkami - wspólnie ustalamy grafik – podchodzimy do niego elastycznie i dostosowujemy go do wzajemnych potrzeb
- Zniżki na produkty do MODIVO, eobuwie.pl i CCC
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia
- Rozwój - nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, dodatkowo otrzymasz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe
- Atrakcyjny finansowo program poleceń pracowniczych
- Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników
- Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody
CV wyślij tutaj: https://praca.modivo.pl/sprzedawca-eobuwie-pl-modivo-ch-janki
- Pracownik Restauracji Burger KingLubisz ludzi? Chcesz rozwijać siebie i innych? Uwielbiasz, gdy Twoi Goście wychodzą z restauracji z uśmiechem? Nowe wyzwania dają Ci energię do działania? Jeżeli tak, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość!
Mamy dla Ciebie idealną pracę! Dołącz do naszego Zespołu i sam się przekonaj!
Aplikuj na stanowisko:
Pracownik Restauracji Burger King 4200* PLN + dodatki do 500 zł
Miejsce pracy: Warszawa
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Będziesz dbał o obsługę Gości, zapewniając im pozytywne wrażenia,
- Będziesz przygotowywał najwyższej jakości produkty,
- Będziesz utrzymywał czystość w restauracji,
- Będziesz wspierał restaurację w realizacji wyznaczonych celów,
- Będziesz dbał o najlepszą atmosferę!
Czego oczekujemy?
- Abyś był pozytywnie nastawiony i zaangażowany w życie restauracji,
- Abyś był otwarty i komunikatywny,
- Abyś był dyspozycyjny zarówno w ciągu tygodnia jak i w weekendy,
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy!
Co zyskasz, jeśli dołączysz do naszego zespołu?
- Stabilne zatrudnienie: umowa zlecenie lub umowa o pracę,
- Elastyczne godziny pracy,
- Ekwiwalent za pranie, dodatek za godziny nocne (już od 21:00) oraz dodatek za pracę w weekendy (piątek, sobota, niedziela od godz. 16:00),
- Udział w konkursach i szansa zdobycia dodatkowych premii,
- Możliwość skorzystania z karnetu sportowego,
- Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
- Zniżkę na ulubione produkty w Burger Kingu,
- Możliwość dalszego rozwoju.
*przy przepracowaniu 168h na umowę zlecenie
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Restauracji-Burger-King-4nzz-PLN-lplusz-dodatki-do-5zz-zl/8039-6312-26-2b4-1686.html - Sprzedawca HalfPriceWypatrujesz ciekawej oferty na horyzoncie? Mamy ją dla Ciebie! Dołącz do zespołu #greatpeople w HalfPrice!
Wymiar pracy: ¼, ½ lub ¾ etatu
Twój zakres zadań:
- przyjmiesz dostawę pełną skarbów i najciekawszych marek
- wyeksponujesz nowości i zadbasz o porządek na sali sprzedaży
- dzięki Tobie klient będzie mógł komfortowo mierzyć upolowane perełki
- sfinalizujesz zakupy na kasie dbając o jak najlepsze doświadczenie klienta
Nasze wymagania:
- jesteś dyspozycyjny/a w wymiarze 10, 20 bądź 30 godzin tygodniowo (1/4, 1/2, 3/4 etatu),
- lubisz pracę z ludźmi
- jesteś komunikatywny/a i z entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań
- chcesz się uczyć i rozwijać
- pracujemy w weekendy i na zmiany, ale jesteśmy gotowi dopasować grafik i wymiar czasu pracy do Twoich potrzeb
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- różnorodność zadań - poznasz cały sklep i wszystkie działy
- szkolenie wdrożeniowe - otrzymasz solidne wsparcie na start
- elastyczne godziny pracy
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej
- zniżki do sieci sklepów w grupie CCC (HalfPrice, CCC, eobuwie, MODIVO)
- możliwość rozwoju i awansu wraz z dynamicznym rozwojem firmy
- udział w tworzeniu międzynarodowej marki o polskich korzeniach
Aplikuj uzupełniając krótki formularz na stronie: https://bit.ly/40gwPMY
- Konsultant ds. sprzedaży w salonie PlusOpis obowiązków:
- Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
- Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej Klientom
- Raportowanie efektów pracy
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży telekomunikacyjnej
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka dyspozycyjność i zaangażowanie
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników sprzedażowych
- Szkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacji
- Bogaty pakiet socjalny m.in. Karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe
- Niezbędne narzędzia pracy
- Liczne konkursy i wsparcia sprzedażowe
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV poprzez kliknięcie w link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f6dac5310ffb43adb604a82720a78e6d
- Specjalista ds. Sprzedaży 1/2 etatu - PandoraOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- aktywną obsługę klienta
- budowanie pozytywnych relacji z klientem
- dbałość o odpowiednią prezentację produktów na sali sprzedaży
Oczekiwania względem kandydata:
- doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
- umiejętności pracy w zespole
- wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- przyjazne środowisko pracy
- produkty PANDORA w atrakcyjnych cenach
- ubezpieczenie na życie
- pakiet medyczny
- kartę Multisport
- dzień wolny na urodziny
- dopłaty do wypoczynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- MANAGER ZMIANOWY – SALA ZABAW FIKOŁKINa to stanowisko poszukujemy osób, które lubią pracę z Klientem oraz z dziećmi, są zorganizowane, potrafią myśleć kreatywnie, zarządzać i motywować do działania podległy zespół pracowników.
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie Sali Zabaw Fikołki, w dniu gdy pełni rolę Managera Zmianowego;
- Utrzymanie oraz kontrolę przestrzegania przyjętych standardów;
- Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz wysoki poziom satysfakcji klienta;
- Koordynację i nadzór pracy: recepcji, animatorów, kawiarni, firm podwykonawczych (utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych zajęć i warsztatów);
- Raportowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- Czynny udziały w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych pracowników;
- Kontrolę rozliczeń;
- Budżet kosztowy i przychodowy, w obszarze podległym kompetencyjnie;
- Sprawdzanie poprawności faktur pod kątem formalnym i rachunkowym,
- Kontrolę poprawności wpisywania danych do CRM oraz zrządzanie kontaktami z klientami;
- Zarządzanie i kontrolę stanów magazynowych;
- Kontrolę stanu technicznego konstrukcji i urządzeń - współpraca z działem technicznym;
- Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych, zamieszczanie postów i informacji.
Oczekujemy:
- Założenia własnej działalności gospodarczej;
- Dyspozycyjności od pon. do niedz. w godz. 9-21 (2 weekendy pracujące);
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kawiarni/restauracji.
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt menedżerski;
- Możliwości rozwoju w ramach grupy;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy uzależniony od wyników;
- Pracę w młodym i dynamicznym środowisku.
Zgłoszenia prosimy kierować na mail: wioleta.laszuk@fikolki.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
- Sala Zabaw Fikołki zatrudni pracownika KAWIARNI!Oczekujemy:
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientem połączone z pozytywnym nastawieniem
- zorganizowania i pracowitości
- zaangażowania w życie kawiarni
- dyspozycyjności w godz. 9:00-21:00 – do wyboru zmiany od pon. do pt. lub same weekendy albo zmiany łączone (na tygodniu + weekendy)
- dyspozycyjność min. 100 godz. w miesiącu
- umiejętności pracy w grupie
- aktualne badania SANEPIDU
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
CV prosimy kierować na adres mailowy: wioleta.laszuk@fikolki.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
- Sprzedawca kasjerMile widziane osoby z doświadczeniem w branży sportowej lub na stanowisku kasjera/sprzedawcy, również studenci.
Szukamy osób, które:
- Lubią pracę zespołową
- Łatwo nawiązują kontakt
- Angażują się w powierzone obowiązki
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Obsługa kasy fiskalnej
- Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląds klepu
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Karta Multi Spor tPLUS
- Motywacyjny system premiowy
- Elastyczny grafik
- Możliwość awansu w ramach struktury firmy
Aplikuj na: martesport.com.pl/kariera lub przynieś swoje CV do naszego sklepu