Buduj z nami swoje kompetencje!

W Centrum Janki odkrywamy innowacje i pomagamy rozwijać kompetencje!
Przyjdź na nasze bezpłatne warsztaty Client Service na wysoki połysk - 21 października o godzinie 10.30, postaw na samorozwój i zyskaj nowe umiejętności przydatne zarówno w pracy, biznesie jak i innych dziedzinach życia.

Czym jest Client Service na wysoki połysk? To praktyczne szkolenie, które odmieni Twoje podejście do klienta. Pokazujemy, jak przekształcić zwykłą obsługę w potężne narzędzie sprzedaży, marketingu i budowania relacji. Nauczysz się budować takie relacje, które nie tylko zatrzymają klientów, ale sprawią, że staną się oni ambasadorami Twojej marki. Od psychologii klienta po najnowsze trendy technologiczne - to szkolenie wyposaży Cię w umiejętności, które wyniosą Twoją firmę na wyższy poziom w dziedzinie Client Service.

Jeśli więc chcesz:

- odkryć role obsługi klienta w budowaniu długotrwałych relacji i lojalności klientów;
- poznać techniki efektywnej komunikacji z klientem, w tym aktywne słuchanie i rozwiązywanie problemów;
- zdobyć umiejętności praktycznego wykorzystania nowoczesnych narzędzi / AI / technologii w celu poprawy jakości obsługi klienta

…przyjdź na warsztaty Client service w Centrum Janki!

Kto poprowadzi dla Ciebie warsztaty?

Paweł Zawadzki - Praktyk biznesu, od 15 lat związany z marketingiem, sprzedażą i produkcją nowoczesnych treści cyfrowych. W branży kreatywnej efektywnie realizuje projekty komunikacyjne i wizerunkowe, jest gospodarzem autorskich podcastów oraz występuje na konferencjach branżowych.

 

Zajęcia odbędą się w naszej strefie coworkingowej – „Przestrzeń dla biznesu” obok Costa Coffee i strefy restauracyjnej.

Udział jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszego zapisu.
Zapisuję się!

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie zwlekaj i zapisz się już dziś na warsztaty Client Service.

Zdobądź razem z nami nowe kompetencje!